A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківська спеціалізована школа №1
з поглибленим вивченням окремих предметів
Жашківської міської ради Черкаської області

Сторінка вчителя - логопеда "Лепетунчик-говорунчик"

                                                 

Вас вітає вчитель-логопед

Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів Жашківської міської ради Черкаської області

  КОЛОДІЙ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА 

     Вчитель-логопед,  "Спеціаліст"

У своїй роботі здійснюю такі напрямки для подолання мовленнєвих порушень у дітей:

-Розвиваю артикуляційну моторику, формую основні артикуляційні уклади та підготовку органів артикуляції до подальшої корекції порушеної звуковимови;

-Розвиваю мовленнєве дихання, темп, ритм мовлення;

-Розвиваю фонематичні процеси;

-Здійснюю корекцію, автоматизацію, диференціацію звуків;

-Розвиваю зв’язне мовлення, розуміння значень слів;

-Активізую та збагачую словник;

-Формую вміння складати різні за структурою речення: від простого до складного;

-Здійснюю корекцію та розвиток граматичної будови мовлення;

-Формую вміння передавати зміст прочитаного та відповідати на запитання;

 -Формую вміння описувати малюнки, виділяти головне з-поміж другорядного;

-Формую вміння роботи із деформованим текстом;

-Формую вміння складати опис використовуючи план та опорні слова і словосполучення;

-Розвиваю загальну та дрібну моторику.

Коли слід звертатися до логопеда?

- до 2 років у дитини не з’явилося мовлення ( дитина мовчить) або словник дитини налічує не більше 10 слів. .

- дитині більше 4 років, а вона не вимовляє ( чи неправильно вимовляє) звуки рідної мови. У цей час фонетична система повністю сформована, і дитина повинна говорити правильно.

- дитина почала повторювати звуки, склади, слова ( заїкається).

- дитині більше 6 років, а вона не запам’ятовує вірш, не може переказати текст, порушує структуру слів ( спотворює слова).

Які порушення мови виправляє вчитель-логопед?

- порушення вимови звуків (дислалия і дизартрія);

- порушення ритму і темпу мови (заїкання);

- розлади мови, пов'язані з порушенням слуху;

- недорозвинення мови або втрата мови (алалія, афазія);

- неправильний прикус.

Самоосвіта (участь у вебінарах, семінарах, конференціях 2018-2021р.)

                                         

Дата: від до Скинути

Берегиня наша, українська хустка.

До Всесвітньго дня української хустки 7 грудня 2021р., вчитель – логопед   Колодій Н.В. провела логопедичне заняття з учнями 1-В класу «Інтелект України», де ознайомила із хусткою – оберегом, із значенням хустини в побуті української родини, про те, яку роль відігравала і відіграє вона в наш час в обрядах українського народу; прищеплювала інтерес  до традицій і звичаїв краю, у якому живемо; збагачувала словниковий запас новими словами.  Учні розфарбовували хустинку,  грали в ігри «Склади слово», «З’єднай прислів’я». Переглянули відеоролик «Українська хустка».

21:16 07.12.2021

Акції  «16 днів проти насильства»

    29 листопада на логопедичному занятті вчитель – логопед Колодій Н.В. в рамках Акції  «16 днів проти насильства» провела заняття з учнями  2Б класу, на якому занурилась в світ добра, толерантності через казкотерапію за допомогою казкових героїв. Сприяла вихованню людяності, відповідальності, поваги до іншої людини.

21:02 07.12.2021

Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти

                                                                        Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти

09:51 01.12.2021

«Подорож осінніми стежками»

19 листопада 2021 року вчителем – логопедом Колодій Н.В. та асистентом вчителя Гонтар Т.В. проведено інтегроване індивідуальне корекційне заняття  «Подорож осінніми стежками».

22:07 19.11.2021

Всесвітній День доброти!!!

      З учнем 5-Г класу, вчитель - логопед Колодій Н.В. провела корекційно – розвиткове заняття на тему: «Всесвітній день доброти!». Де виховувала  в учня моральні цінності,  почуття співпереживання, жалю, милосердя, співчуття, формувала свідоме ставлення до людських чеснот,  вчила творити добро для інших безкорисно, сприяла розвитку творчих здібностей учня та участі його у благодійній діяльності, прищеплювала високі моральні якості та бажання творити добро. На занятті були використані інноваційні форми роботи:  гра «Добрі і погані вчинки», вправи «Асоціативний кущ», «Розфарбуй ромашку» (позитивні (зеленим кольором) та негативні (червоним) риси характеру), «П’ять добрих слів», «Подаруй квітку доброти» та перегляд мультика «Шляхом доброти». Для фізкультхвилинки використала м’ячик-масажер, тренажер для стимуляції зору, килимок масажний з натуральної гальки.

16:48 12.11.2021

«Барвінкова, веселкова, найдорожча рідна мова»

Вчитель – логопед Колодій Н.В. провела корекційно – розвиткові заняття з учнями на тему: «Барвінкова, веселкова, найдорожча рідна мова». Навчала учнів розуміти і збагачувати рідну мову, формувати розуміння того, що українська мова – наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна, як держава. Розширювала знання про красу і багатство української мови. Розвивала логічне і творче мислення. Виховувала любов до рідної мови, рідного краю, його традиції, почуття поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти рідною мовою.

21:47 09.11.2021

«Ми за мир у всьому світі!»

21 вересня – світ відзначає Міжнародний День Миру. Для дуже багатьох  людей у сучасному світі мир – це не більш ніж казкова мрія. Люди живуть у кайданах: мається на увазі в атмосфері страху.

12:03 26.10.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень