Літо – найприємніша пора. Адже це найдовший період відпочинку, нових пригод, подорожей, знайомств. Організоване оздоровлення та відпочинок забезпечує поліпшення стану здоров’я дітей, відновлення їх життєвих сил, зайнятість у період канікул, запобігає їх бездоглядності, дає можливість продовжити виховний процес та розвиток творчих здібностей.
Організація літнього відпочинку дітей є складовою частиною безперервного та послідовного процесу виховання. А змістовний відпочинок завжди приносить користь. Право кожної дитини на оздоровлення і відпочинок гарантовано державою.Робота в Жашківській спеціалізованій школі №1 в літню пору має свою специфіку .Головне завдання - зміцнення та оздоровлення дитячого організму, збагачення емоційними враженнями, розвиток пізнавальних здібностей.
На базі школи різновекторні напрямки відпочинку та оздоровлення. Реалії сьогодення диктують необхідність постійного пошуку нових знань, набуття нового досвіду, відкриття нових горизонтів.
З 28 травня на базі школи розпочали свою роботу :
пришкільний табір відпочинку "Сонечко" ( для учнів 1-4 класів та категорійних груп дітей) ;
На занятті української мови (3 група, учитель Задорожня Г.С.) учні використовували мовні знання з розділів «Фонетика», «Синтаксис», «Орфографія» на практиці, аналізували, зіставляли, порівнювали та узагальнювали мовні явища, формували вміння і навички літературного мовлення. Чітко, аргументовано доводили думку, ілюструючи прикладами, використовуючи інтерактивні вправи, зокрема Learning.Apps, робили висновки. Збагачували, уточнювали й активізували свій лексичний запас. Учитель прагнула виховати свідоме ставлення до рідної мови, удосконалюючи їх власне мовлення.
Учні 8-БВ кл., виконуючи тестові завдання ЗНО з української мови,поглиблювали свої знання про відокремлені члени речення та види односкладних речень.Восьмикласники виконували тестові завдання на встановлення відповідності та тести-із пошуком однієї правильної відповіді.
На занятті української мови та літератури (2 група, учитель Віштак С.М.) учні використовували мовні знання з розділів «Фонетика», «Фразеологія», «Орфографія» на практиці, аналізували, зіставляли, порівнювали та узагальнювали мовні та літературні явища. Чітко, аргументовано доводили думку, ілюструючи прикладами, використовуючи інтерактивні вправи, зокрема Learning.Apps, робили висновки. Збагачували, уточнювали й активізували свій лексичний запас. Учитель прагнула виховати свідоме ставлення до рідної мови, до духовних перлин художньої літератури, удосконалюючи їх власне мовлення.
Дeнь літнього імeнинника дужe особливий для учнів 6-А класу.Цe можливість відпочити на свіжому повітрі,пограти в спортивні ігри,порозважатись та поспілкуватись.А після всіх вeсeлощів насолодитись обідом,який особливо смачний на свіжому повітрі.
Дeнь літнього імeнинника дужe особливий для учнів 6-А класу.Цe можливість відпочити на свіжому повітрі,пограти в спортивні ігри,порозважатись та поспілкуватись.А після всіх вeсeлощів насолодитись обідом,який особливо смачний на свіжому повітрі.
03.06.2019р. в учнів 10 групи пройшло заняття з зарубіжної літератури на тему:"Створення реклами". Результатом плідної праці дітей під керівництвом Колодкіної Л.М. став власноруч створений рекламний постер. Таким чином учні популяризували чудовий твір "Маленький принц" оригінального французького письменника А. де Сент-Екзюпері. Процес роботи приніс школярам масу задоволення та позитивних емоцій.