День одинадцятий..
Учні 8-ої групи брали участь у літературному марафоні. Разом із Колодкіною Л. М. вони подолали дистанцію протяжністю 2 навчальних роки - перевірили знання програмових творів із зарубіжної літератури за 6-7 класи. Діти тренували память, розвивали логічне мислення, розпізнавали літературних героїв за їх описом та письменників - за фактами з їхньої біографії.
Школярі виявили свої мистецькі здібності - малювали ілюстрації до оповідань А. П. Чехова з урахуванням особливостей його творчого методу - наявності художніх деталей. Таким чином учні повторили і закріпили вивчений матеріал.
Для відтворення у вишивці краси та гармонії природних форм учнями 7-Б
класу виконувалися натуральні замальовки для спрощення для вишивання.
Літо в розпалі! Але поєднувати відпочинок із навчанням - це так корисно! Учні 6 групи(6-В клас) провели заняття з теми "Цікаве мовознавство". Діти розв`язували "Кросворд на асфальті", розгадували ребуси, головоломки, відповідали на питання вікторини на лінгвістичну тему.
Учні 2 та 3 груп з учителями Віштак С. М. та Задорожньою Г. С. відвідали краєзнавчий музей з метою детального ознайомлення із життям і творчістю української письменниці - емігрантки Докії Гуменної. Директор музею Тютюнник О. Й. змістовно та цікаво розповів про дитячі та юнацькі роки майбутньої письменниці, пов'язані з рідною Жашківщиною. Презентував присутнім літературну спадщину нашої землячки, зачитав уривки із написаних нею творів. Наприкінці екскурсії переглянуто відеофільм "Повернення ДокІї Гуменної".
10 червня учні 10 А класу "подорожували світом". 1:Презентували країну своєї мрії:. Розповідали де б вони хотіли побувати і чому.
2: Розв'язували географічний кросворд"Країни та столиці."
3: Виконували завдання з LearningApps " Пізнай країну"
10 червня учні 10 А класу "подорожували світом". 1:Презентували країну своєї мрії:. Розповідали де б вони хотіли побувати і чому.
2: Розв'язували географічний кросворд"Країни та столиці."
3: Виконували завдання з LearningApps " Пізнай країну"