A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

Уроки у піжамах та капцях ( частина І)

Дата: 07.04.2020 22:51
Кількість переглядів: 812

 

Усі ми ставимося до онлайн-навчання по-різному. Хтось вважає, що саме за ним майбутнє, хтось упевнений у тому, що класичний підхід ніщо не замінить, а хтось поєднує можливості традиційного та дистанційного навчання. Дистанційне навчання має свої особливості та складнощі. Адже педагоги зараз мають організувати навчальний процес у нових для себе умовах, зуміти втримати увагу дітей у режимі онлайн та налагодити не просто якісну, а й дійсно ефективну комунікацію. Чи можна це зробити? Звісно, для наших учителів немає нічого нереального! Навчання – це неперервне вдосконалення та саморозвиток.

Карантин не є приводом для припинення навчання.Отже,всі  педагоги Жашківської спеціалізованої школи 1 перейшли на дистанційне навчання зі своїми учнями.Перше, що зробили наші учителі це розробили  індивідуальний план роботи дистанційного навчання .Друге- налагодили зв'язок між усіма учасниками освітнього процесу .Третє- обрали ресурси, методи та форми навчання.Четверте-ознайомили учнів та батьків з чіткими інструкціями щодо виконання завдань, термінів здачі та оцінюванням.

У 2020 ми маємо величезні ресурси для дистанційного навчання-онлайн платформи А тому, щоб іти в ногу з часом та  продовжувати навчально-виховний процес в умовах карантину застосовуються різні інтернет ресурси , навчальні платформи та соціальні мережі. Зокрема, домашні завдання з англійської мови вчасно записуються в електронному щоденнику e-schools.

Учителі англійської мови Білянівська Л.А., Горошко Г.В., Оверчук О.П., Гацанюк А.В.для  контролю та самоперевірки практикують роботу в Google Classroom, де діти реєструються за запрошувальним кодом та завантажують виконані завдання , які після перевірки відсилають назад з коментарями та оцінкою. Всі  учителі,мають доступ до пройдених учнем уроків,статистик, швидко здійснюють контроль та оцінювання, система перевіряє домашні завдання.Використовують різні джерела для пошуку цікавої та доступної інформації для учнів , зокрема користуються матеріалами "На урок",використовують відео з You Tube,створюють тести та завдання в Learning apps та Classroom.  Також комунікують з вихованцями за допомогою  Viber, де оцінюють письмові творчі роботи, які необхідні для підготовки до ЗНО. Крім того, радять переглядати відео уроки , які транслюють телеканали за підтримки Міністерства освіти і науки України, по телебаченню або за допомогою You Tube. Дають посилання на Learning Apps на інші корисні ресурси та відео, що сприяють підвищенню мотивації учнів до вивчення англійської мови.

     Учитель образотворчого мистецтва та мистецтва Деркач Тетяна Олексіївна ,у старших класах, під час дистанційного навчання використовує різні сервіси для кращого навчання і засвоєння знань учнів. А саме віртуальні  екскурсії музеями світу, на уроках з «Мистецтва»,  куди можуть діти подорожувати із свого дому.https://www.salvador-dali.org/en/museums/dali-theatre-museum-in-figueres/visita-virtual/   Де вони можуть, якнайкраще осмислити і пізнати індивідуальний стиль митця. Побачити шедеври картин найвідоміших художників світу. Навчитись впізнавати характерні риси того чи іншого стилю у архітектурних ансамблях  минулого.  А  на уроках образотворчого мистецтва використовує  youtube , де можна детально опрацювати всі теми, які ми зараз вивчаємо, наприклад  композиція «Квітковий натюрморт».https://www.youtube.com/watch?v=Mo7fdii1DaA  Оцінювання практичного завдання, а також запис домашнього завдання відбувається на сервісі https://zhashkiv-1.e-schools.info/teacher/482188, що дає великі можливості для вчителя і учня.

Учителі української мови та літератури Чорна Н.Л, Віштак С.М.,Красилівська Н.А., Зінорук Н.О., Гричина А.М. проводять дистанційне навчання за допомогою різних інтернет-ресурсів. Створено Google Classroom з української мови та літератури для кожного з класів. Цей ресурс дає можливість комунікувати з учнями, прикріплювати відеоуроки, корисні посилання. Також Google Classroom  дає можливість створювати завдання різних типів: обговорення дискусійних питань, різні види тестування, питання з розгорнутою відповіддю, есе. Ряд завдань сервіс оцінює автоматично, що є важливим для вчителя через велику кількість вправ, які необхідно перевірити. Також практикуються завдання, у яких потрібно прикріпити фото чи відзняте відео. Деякі діти почувають себе перед камерою впевненіше, ніж перед класом, і знімають справжню виставу. Учні 5-7 класів працюють також з ресурсом Learningapps, виконуючи різні види завдань.  

 Далі буде....

                                            Матеріали підготували :

заступник директора з методичної роботи Рябоконь Людмила Григорівна

та заступник директора з навчаьно-виховної роботи Рудь Людмила Миколаївна

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень