A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

Як «метод черепашки» допоможе вчителю опанувати новітні технології

Дата: 24.10.2018 09:48
Кількість переглядів: 712

 

 

Як «метод черепашки» допоможе вчителю опанувати новітні технології

 

Сучасний вчитель щодня стикається з новими викликами, які приносять технології. Застарілий підхід до освіти може вповільнювати навчання, але є способи, за допомогою яких можна зробити роботу простішою та ефективнішою вже завтра. Почніть із себе, щоб їх опанувати. Вікі Девіс розповідає, що зробити для знищення неефективних шаблонів мислення.

 

 


Довідка

Вікі Девіс — вчителька із США та популярна блогерка на тему освіти, авторка книжок і лідерка в галузі технологій та інновацій. Вона виступає в Google та Microsoft з лекціями про використання новітніх технологій у школах, а її блог Coolcatteacher входить у ТОП-50 світових блогів про освіту.

Завдяки її книгам «Reinventing Writing» і «Flattening Classrooms, Engaging Minds» вчителі зможуть відкрити світ технологій для своїх учнів. А кожен, хто підписується на розсилку Вікі, матиме змогу завантажити її безкоштовну електронну книгу «10 Habits of Bloggers that Win».

 

 

— Вчителю може здаватися, що інновації важко впроваджувати в робочий процес, адже ти й так перевантажений поточною роботою. Та, може, є приємний спосіб втілити це в життя? — усміхається Вікі Девіс. — Мій досвід в учительстві — 16 років, увесь цей час я викладаю. А ще як блогер мандрую світом. Ось мої правила й маленькі поради, користуйтесь із задоволенням.

Обирайте «метод черепашки» і «велику трійцю цілей»

Хочете зробити щось дуже класне й креативне для своїх учнів? Робіть! Але поступово. Технології, які ви збираєтеся використовувати в класі, залежать від цілей, які переслідуєте. І ось мій секрет: треба впроваджувати всі інновації крок за кроком, потихеньку. Дотримання цього правила дало мені змогу так далеко зайти. А зайшла я далеко — у 2017 році мене назвали найвпливовішим освітнім блогером у Twitter у всьому світі.

Отож, між заняттями в мене було тільки 15 хвилин для себе. І я вирішила: знаходитиму два дні на тиждень, коли буду вчити щось нове й розповідати своїм учням. Називаю цей шлях «методом черепашки» — іти вперед, хоч і дуже повільно. А якщо ви оберете шлях «зайця» і впроваджуватиме багато інновацій у навчальний процес за короткий проміжок часу, то швидко познайомитеся з вигоранням. Тож краще бути повільною, але мудрою черепашкою.

 


Як штучний інтелект уже давно вирішує за нас

А ще я щиро переконана, що викладачу треба виділити дві години на день для особистісного розвитку. Напишіть цілі, яких хочете досягти, і щодня робіть щось невелике для їх досягнення. Особисто я використовую «метод трьох цілей». Прошу вас, не пишіть собі в тижневику список з 50 цілей! Озвучте лише три. Називаю це «велика трійця». У мене, наприклад, завжди є якась трійця вчительських цілей. Навіть коли хочете вирішити якусь життєву проблему, обирайте рівно три підходи, які допоможуть це зробити.

Перш ніж навчати — встановіть стосунки довіри

Вчитель ХХІ століття має прагнути виконати установку «вибудувати позитивні відносини з учнями». Соціальна взаємодія — потужний фактор, який впливає на процес навчання. Це може здатись неймовірним, але численні дослідження свідчать, що соціальна взаємодія з учнями важливіша, аніж академічна. Діти пручатимуться шкільним правилам та активностям і не хотітимуть вчитися в людей, до яких не відчувають симпатії, яких бояться чи не поважають.

А порада директорам шкіл така: знайдіть у вашому колективі людину, яка стане лідером з інновацій, та «заразіть» її допитливістю. Кажіть: «Я не знаю, як досягти ось такого результату. Допоможіть мені!» Дайте вашим викладачам бачення того, що треба досягти, а вони мають вирішити, як це зробити. Результат вас здивує.

Зробіть так, щоб ваші учні полюбили співпрацю

Дослідження доводять: найбільш високооплачувана робота — у сегменті, де працівник має проявити креативність. Тестування, яке нині популярне в усіх школах світу, може навчити добре складати тести, але аж ніяк не ефективно вирішувати проблеми. Як із цим впоратися?

Це своєрідний виклик у бік технологій від живої людини, адже людство прагне все автоматизувати, забуваючи, що машини не володіють мистецтвом soft skills.

 


ТОП-5 інновацій, до яких варто підготуватися вже сьогодні

Я помічаю, що коли об’єдную дітей у групи та обираю серед них проджект-менеджера, то вже через кілька днів виявляються учні, які просять працювати поодинці.

Таким кажу: ви вже не можете бути найкращими, якщо не бажаєте навчитися працювати з людьми, а у вашому житті буде дуже багато людей. Бути «милим відмінником» — не значить бути по-справжньому хорошим учнем. З’являться на горизонті трієчники, які володіють мистецтвом співпраці та побудують лабораторії за 10 мільйонів доларів. Тому будьте допитливими до інших людей вже зараз.

Створіть персональну «раду мудреців»

Знайдіть блоги людей, чиї думки поділяєте, хто вас надихає і в кого вам хотілося би вчитися певних речей. Це й буде ваше «коло мудреців». Ви можете цього не помічати, але з часом ви стаєте схожими на людей, з якими спілкуєтесь! Не бійтесь комунікувати з тими, хто вас надихає, у соцмережах — мій досвід показує, що багато з них дадуть відповідь і стануть добрими знайомими.

 

 

І тримайте в думці, що й ви для когось можете бути джерелом натхнення — тож слідкуйте, щоб не стати токсичним у спілкуванні, навіть якщо ви дуже зморені й заклопотані.

Створіть з дітьми фан-сторінки історичних фігур і… хімічних елементів

Розповім для любих вчителів невеличкий приклад використання новітніх технологій, що розпалять учнівський азарт. Запропонуйте дітям самостійно дослідити шлях видатних історичних постатей, які приваблюють їх найбільше, та створити імпровізовану фан-сторінку зіркової постаті.

 


8 інтерактивних сучасних ігор, які пожвавлять урок

У процесі створення інфографіки та розповіді для класу ваші підопічні мають відібрати найяскравіші факти, запам’ятати дати, дізнатись особливості характеру, які допомагають видатним людям стати такими.

Ще одна знахідка-цікавинка — створення фан-сторінки хімічних елементів. Це має бути пошук та візуалізація видатних якостей того чи того елемента періодичної таблиці. У кінці циклу занять у вашого класу збереться неймовірна таблиця «героїчних» хімічних елементів.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень