A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

На допомогу вчителю

 

 

Дата: від до Скинути

Пам’ятка для самоаналізу уроку учителем

У процесі самоаналізу уроку доцільно відповісти самому собі на такі запитання: Наскільки зміст уроку відповідає вимогам навчальної програми? Яке місце уроку у вивченні теми або розділу? Як він пов’язаний з попереднім і наступними уроками теми (розділу)? У чому специфіка уроку? Який його тип? Чим вмотивований вибір нестандарнтного типу (якщо є)? Яка мета уроку (навчальна, виховна, розвивальна)? Який між ними взаємозв’язок? Які основні шляхи обраня для досягнення мети? Чи формувалися на уроці мовні й мовленнєві компетенції ( на уроках літератури – аксіологічна та літературознавча)? Чи надавалась належна увага особистісному розвитку учня? Наскільки структура уроку виявилася раціональною для досягнення мети? Чи правильно було розподілено час на уроці? Які завдання уроку були головними? Які особливості класу, окремих груп школярів були враховані в завданнях? Які методи навчання були поєднані для розкриття нового матеріалу? Наскільки доцільний вибір методів навчання? Чи було застосовано інноваційні методи (розв’язання проблемних завдань, навчання за алгоритмами, моделювання ситуацій спілкування і под)? Які форми навчання були застосовані на уроці, їх доцільність  та ефективність? Ø Наскільки доцільно було використано наочність і технічні засоби навчання? Які реальні навчальні можливості учнів та їхні особливості були враховані при плануванні та проведенні уроку? Чи було застосовано диференційований підхід до учнів? Чи проводилася робота з розвитку мовлення, чи збагачуваввся й уточнювався словниковий запас учнів, чи удосконалювався граматичний лад мовлення, чи провадилася робота над правильним інтонуванням і дотриманням орфоепічних норм? Чи зверталася увага на дотримання мовного режиму? Як було організовано контроль рівня засвоєння мовних і мовленнєвих знань, умінь і навичок? У яких формах і якими методами цей контроль здійснювався? На чому грунтувалося оцінювання? Чи було використано виховні можливості змісту дидактичного матеріалу з мови (ентокультурознавчі відомості, інформація про загальнолюдські цінності) та літературного (література)? Що допомогло забезпечити належний рівень працездатності учнів протягом усього уроку? Чи вдалося раціонально використати час, запобігти перевантаженню учнів? Чи підтримувалась належна психологічна атмосфера у спілкуванні з учнями? Завдяки чому? Чи було передбачено «запасні» методичні прийоми на випадок непередбачених ситуацій? Чи були відхилення від плану уроку, якщо так, то чому? Що в плані (конспекті) уроку варто відкоригувати? Чи повністю вдалося реалізувати поставлені завдання? Якщо не вдалося, то чому? Як і коли можна це виправити? Які недоліки уроку? У чому полягають їхні причини? Які висновки необхідно зробити на майбутнє?

09:17 21.11.2022

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень