Підвищення кваліфікації
Важливою складовою інноваційного розвитку нашого навчального закладу є цілеспрямований професійний розвиток учителя. Школа буде успішною, коли в ній працюватиме успішний учитель. Сьогодні для успішної підготовки учня до соціалізації сучасний педагог має прагнути особистісного розвитку, підвищення рівня знань, умінь і компетентності. Це завдання спрямоване на якісне оновлення навчально-виховного процесу, створення можливостей самореалізації учнів, учителів, вияву їхніх талантів і обдарованості. Упровадження інновацій та здійснення дослідно-експериментальної роботи потребує інноваційного керівника та педагогів. Інноваційний розвиток нашого навчального закладу - це цілеспрямований процес, який забезпечує формування такого вчителя. Адже головним завданням сьогодення є плекання компетентних людей - таких, які були б здатні застосовувати свої знання в умовах, що змінюються, людей ініціативних, творчих, педагогів нової формації. Буде новий учитель - буде й нова школа. Адже, за І. Я. Франком, «Школа учителем стоїть». «Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання», - зауважував В. О. Сухомлинський. Звичайно, кожний навчальний заклад обирає і створює власну систему науково-методичної роботи, орієнтуючись як на наукові дослідження, так і на досвід колег, їхні запити. Наше бачення сучасного вчителя складається із п'яти компонентів, над якими ми наполегливо працюємо. Наш учитель:
- Готовий до творчого інноваційного пошуку; постійного самовдосконалення; опановування новітніми освітніми технологіями.
- Має високий рівень компетентності та загальної культури; творче педагогічне мислення; організаторські та комунікативні здібності; любов до себе і людей.
- Усвідомлює соціальне замовлення держави щодо розвитку дитини; стратегію і тактику розвитку освіти; професійні завдання навчального закладу.
- Вміє дотримуватись рамок освітнього інноваційного простору, творчості й оригінальності; критично мислити; працювати у команді; розробляти дидактичний матеріал, авторські програми.
- Здійснює якісне результативне навчання учнів та творчу пошукову роботу, використання інноваційних технологій під час навчально-виховного процесу, експериментальні дослідження, інноваційні знахідки; удосконалення професійної педагогічної майстерності.
Важливими чинниками, що забезпечать інноваційний розвиток нашого навчального закладу, вважаємо:
-
- Школу професійного розвитку вчителя.
- Функціонування груп підтримки учасників педагогічного процесу.
- Центри особистісного розвитку учасників освітнього процесу.
- Фінансування, що відповідає потребам інноваційного розвитку.
- Зміцнення матеріальної бази навчального закладу:
«Світ вступає в століття людини», - пророче писав видатний український педагог В. О. Сухомлинський. І саме від розвиненості кожної особистості буде залежати доля держави і нації. Наше завдання - зробити все для того, щоб дитина, людина саме такою й стала».
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
СУБ’ЄКТИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
АЛГОРИТМ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИМИ ПРАЦІВНИКАМИ ЖАШКІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ №1
Склад комісії з визнання сертифікатів
Орієнтовний план підвищення кваліфікації
Отримав сертифікат про підвищення кваліфікації - заповни форму.