A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

Структура та органи управління закладу освіти

Демократизація управління навчальним закладом є основою організаційно-педагогічної моделі державно-громадського управління.

 

Фото без опису

Рада забезпечує спільну діяльність школи, батьківської громадськості, учнівського самоврядування і громадськості щодо реалізації завдань загальної середньої освіти.

 

Рішення про створення і закриття Ради школи приймається на загальних зборах навчального закладу, який і визначає кількісний склад ради.

Адміністрація координує співпрацю громадських організацій та навчального закладу.

Батьківський комітет - захист законних інтересів дітей, допомога педагогічному колективу в реалізації завдань загальної середньої освіти, вирішення питань розвитку матеріально-технічної бази школи, її благоустрою. В основу діяльності батьківського комітету покладено співпрацю з органами виконавчої влади та піклувальною радою.

Стан розвитку учнівського самоврядування навчального закладу

Сьогодні кожна школа сама визначає, якими будуть її органи самоврядування, головне, щоб вони були не громіздкі, а навпаки – гнучкі, рухливі і водночас не копіювали стереотипні структури.

Виховні можливості учнівського об’єднання нашої школи багатопланові. Воно створює умови самореалізації, сприяє розвитку особистості в цілому, допомагає згуртувати і виховати  шкільний колектив, розвиває свідому дисципліну в школі.

У Жашківській спеціалізованій школі №1 з поглибленим вивченням

 окремих предметів діє учнівське творче об’єднання «Веселка» .

У своїй роботі учнівське об’єднання керується статутом учнівського самоврядування, має свою символіку – ВЕСЕЛКУ, де кожен колір несе у собі діяльність за певним напрямком роботи:Фото без опису

В-Віддані справі,

Е-Енергійні,

С-Самоорганізовані,

Е-Ерудовані,

Л-Любителі природи,

К-Кмітливі,

А-Активні діти

Членами учнівського об’єднання є всі учні 1-11класів. Класоводи, класні керівники, учителі- предметники  виступають у ролі наставників і консультантів.

Організовує роботу учнівського об’єднання, координує співпрацю різних міністерств, надає методичну й практичну допомогу педагог-організатор.

Під час реалізації кожного кроку провідну ідею учнівського самоврядування  впроваджуємо через різні форми співпраці, а саме:

  • акції
  • дослідницько-пошукова робота
  • творчі презентації клубів
  • оформлення альбомів, історичних довідок
  • акції милосердя
  • родинні свята
  • конкурсно-розважальні програми
  • свята-подарунки
  • ток-шоу старшокласників
  • тематичні лінійки
  • виступи агітаційних бригад
  • випуск стінгазети
  • конкурс плакатів, рекламних роликів
  • спортивні естафети
  • бесіди
  • зустрічі
  • ігри-подорожі
  • анкетування
  • пізнавальні години
  • усні журнали

Зв'язок з лідерами учнівського самоврядування здійснюється через лідерів класів, яких обирають на класних зборах на початку навчального року. На класних зборах ухвалюють рішення щодо діяльності колективу, слухають інформацію про рішення міністерств, окреслюють конкретні заходи щодо їх виконання.

Учні, які добре навчаються, творчо виконують завдання та є зразком для інших дітей, відзначаються органами самоврядування, адміністрацією школи. Школа вдається до таких засобів заохочення:

  • виставка учнівських робіт;
  • подяка класного керівника, адміністрації;
  • лист-подяка батькам;
  • Почесні грамоти;
  • цінні подарунки учням

Учнівське самоврядування Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів має на меті такі завдання:

  • Реально навчити організовувати, керувати та управляти;
  • Реалізувати власні ініціативи;
  • Навчатися приймати самостійні, правильні рішення;
  • Бути здатним брати на себе відповідальність за інших, за своє рішення, за свої вчинки, за справу;
  • Розвивати комунікативні навички;
  • Навчити прогнозувати, регулювати, здійснювати, аналізувати свою діяльність, об'єктивно її оцінювати;
  • Навчити належно презентувати себе, групу, організацію, школу тощо;
  • Усвідомлювати результати своєї діяльності;
  • Формувати і розвивати лідерські якості;
  • Набувати досвіду лідерства;
  • Набувати певних компетентностей лідерської діяльності;
  • Формувати активну життєву позицію.

Щотижня, як правило, в понеділок, лідери та старости класів збираються на «оперативку». На ній кожен центр  звітує про виконану протягом тижня роботу, разом підбивають підсумки з питань навчання, дисципліни і порядку; окреслюють коло завдань на наступний тиждень , аналізують добірку матеріалів для висвітлення у шкільній пресі.

Важливе значення має колективне обговорення  виконаних доручень. Тут оцінюється ставлення учнів до доручення , якості та вміння, виявлені під час його виконання. Водночас школярі виробляють уміння оцінювати вчинки і дії навколишніх, говорити правду, не ображаючи опонента. Члени учнівської ради беруть участь у підготовці матеріалів на засідання педради.

Президента школи обирають учні 5-11 класів шляхом голосування під час виборчої кампанії. На посаду лідера учнівського самоврядування має право балотуватись людина ерудована , відповідальна , самостійна у виявленні своїх думок , толерантна , цілеспрямована , культурна, з високими організаторськими здібностями . За таким же принципом обираються голови комісій парламенту.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень