A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

Сторінка вчителя - логопеда "Лепетунчик-говорунчик"

                                                 

Вас вітає вчитель-логопед

     Жашківського ліцею №1

                           Жашківської міської ради                      Черкаської області

  КОЛОДІЙ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА 

     Вчитель-логопед,  "Спеціаліст ІІ каліфікаційної категорії"

У своїй роботі здійснюю такі напрямки для подолання мовленнєвих порушень у дітей:

-Розвиваю артикуляційну моторику, формую основні артикуляційні уклади та підготовку органів артикуляції до подальшої корекції порушеної звуковимови;

-Розвиваю мовленнєве дихання, темп, ритм мовлення;

-Розвиваю фонематичні процеси;

-Здійснюю корекцію, автоматизацію, диференціацію звуків;

-Розвиваю зв’язне мовлення, розуміння значень слів;

-Активізую та збагачую словник;

-Формую вміння складати різні за структурою речення: від простого до складного;

-Здійснюю корекцію та розвиток граматичної будови мовлення;

-Формую вміння передавати зміст прочитаного та відповідати на запитання;

 -Формую вміння описувати малюнки, виділяти головне з-поміж другорядного;

-Формую вміння роботи із деформованим текстом;

-Формую вміння складати опис використовуючи план та опорні слова і словосполучення;

-Розвиваю загальну та дрібну моторику.

Коли слід звертатися до логопеда?

- до 2 років у дитини не з’явилося мовлення ( дитина мовчить) або словник дитини налічує не більше 10 слів. .

- дитині більше 4 років, а вона не вимовляє ( чи неправильно вимовляє) звуки рідної мови. У цей час фонетична система повністю сформована, і дитина повинна говорити правильно.

- дитина почала повторювати звуки, склади, слова ( заїкається).

- дитині більше 6 років, а вона не запам’ятовує вірш, не може переказати текст, порушує структуру слів ( спотворює слова).

Які порушення мови виправляє вчитель-логопед?

- порушення вимови звуків (дислалия і дизартрія);

- порушення ритму і темпу мови (заїкання);

- розлади мови, пов'язані з порушенням слуху;

- недорозвинення мови або втрата мови (алалія, афазія);

- неправильний прикус.

 

Дата: від до Скинути

Корекційно- розвиткове заняття. Тема: «Встановлення відношення між відомими предметами і поняттями».

На занятті вчилися класифікувати предмети, знаходити спільну ознаку предметів і поєднувати їх в однорідну групу. Використовували доміно «Свійські тварини», лото              «У лісі, в небі, у річці, на лузі».

16:22 18.02.2024

Аплікація "Веселий гном"

Гномик бігає по cвіту, Всім розносить він привіти! Радість у кожен дім несе, Дім від смутку береже!

08:01 22.12.2023

ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ «СПЕЦМЕТОДИКА ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ МОВИ» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОПП «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА"

17 квітня 2023 року за запрошенням доктора педагогічних наук, професором кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Іриною Малишевською, вчителем-логопедом Жашківського ліцею № 1 Жашківської міської ради Черкаської області Наталією Колодій було проведено відкриту лекцію з дисципліни «Спецметодика початкового навчання мови» для студентів 314, 315 груп денної форми навчання освітнього ступеня «бакалавр» ОПП «Спеціальна освіта» Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

12:28 19.04.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень