08:34 21.09.2024
Сторінка вчителя - логопеда "Лепетунчик-говорунчик"
Вас вітає вчитель-логопед
Жашківського ліцею №1
Жашківської міської ради Черкаської області
КОЛОДІЙ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА
Вчитель-логопед, "Спеціаліст ІІ каліфікаційної категорії"
У своїй роботі здійснюю такі напрямки для подолання мовленнєвих порушень у дітей:
-Розвиваю артикуляційну моторику, формую основні артикуляційні уклади та підготовку органів артикуляції до подальшої корекції порушеної звуковимови;
-Розвиваю мовленнєве дихання, темп, ритм мовлення;
-Розвиваю фонематичні процеси;
-Здійснюю корекцію, автоматизацію, диференціацію звуків;
-Розвиваю зв’язне мовлення, розуміння значень слів;
-Активізую та збагачую словник;
-Формую вміння складати різні за структурою речення: від простого до складного;
-Здійснюю корекцію та розвиток граматичної будови мовлення;
-Формую вміння передавати зміст прочитаного та відповідати на запитання;
-Формую вміння описувати малюнки, виділяти головне з-поміж другорядного;
-Формую вміння роботи із деформованим текстом;
-Формую вміння складати опис використовуючи план та опорні слова і словосполучення;
-Розвиваю загальну та дрібну моторику.
Коли слід звертатися до логопеда?
- до 2 років у дитини не з’явилося мовлення ( дитина мовчить) або словник дитини налічує не більше 10 слів. .
- дитині більше 4 років, а вона не вимовляє ( чи неправильно вимовляє) звуки рідної мови. У цей час фонетична система повністю сформована, і дитина повинна говорити правильно.
- дитина почала повторювати звуки, склади, слова ( заїкається).
- дитині більше 6 років, а вона не запам’ятовує вірш, не може переказати текст, порушує структуру слів ( спотворює слова).
Які порушення мови виправляє вчитель-логопед?
- порушення вимови звуків (дислалия і дизартрія);
- порушення ритму і темпу мови (заїкання);
- розлади мови, пов'язані з порушенням слуху;
- недорозвинення мови або втрата мови (алалія, афазія);
- неправильний прикус.
Аплікація до Дня 8 Березня «Букет квітів»
На логопедичних заняттях з учнями вчитель – логопед виготовляла аплікацію до Дня 8 Березня «Букет квітів».09:43 11.03.2024
15:42 07.03.2024
Логопедичне заняття з учнями 2 класів. Кераміка трипільської культури.
У рамках тижня Трипільської культури в Жашківському ліцеї №1, вчитель- логопед Колодій Н.В. ознайомила учнів з керамікою трипільської культури та орнаментами, яким оздоблювали посуд трипільці; поглибила знання про мистецтво давніх часів; розвивала моторику рук, уяву, емоційне позитивне ставлення до світорозуміння; сприяла вихованню естетичного смаку, підвищувала інтерес до народно-прикладного мистецтва. На занятті учні розфарбовували глечик, робили масаж пальчиків, розгадували кросворди та переглядали презентацію.16:08 29.02.2024
Логопедичне заняття.В країні геометричних фігур.
На логопедичних заняттях вчитель – логопед Колодій Н.В. з учнями перших класів, які відвідують логопедичні заняття, закріплювали знання про геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник, трапеція, багатокутник, овал; продовжувала вчити дітей використовувати знання про властивості предметів (форма, колір, розмір); формувала уміння обстежувати фігуру тактильно -руховим і зоровим способом; закріплювала знання основних кольорів: червоний, синій, зелений, жовтий.08:10 28.02.2024
Корекційно- розвиткове заняття. Тема: «Встановлення відношення між відомими предметами і поняттями».
На занятті вчилися класифікувати предмети, знаходити спільну ознаку предметів і поєднувати їх в однорідну групу. Використовували доміно «Свійські тварини», лото «У лісі, в небі, у річці, на лузі».16:22 18.02.2024
Інженерний тиждень – 2024: учні з особливими освітніми потребами досліджують та експериментують.
Іженерний тиждень – проєкт для учнів, покликаний зацікавити наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу.15:42 07.02.2024
08:01 22.12.2023
08:24 11.12.2023