A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

Орієнтовна форма аналізу дистанційного уроку

Дата: 18.11.2022 11:42
Кількість переглядів: 192

АНАЛІЗ ДИСТАНЦІЙНОГО УРОКУ

Дата___________ Предмет _________________________Клас_______К-сть учнів________/_______

Учитель _______________________________________ Категорія Стаж _____________          

Тема уроку___________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Тип уроку: _____________________________________________________________________________

Мета уроку: _____________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Вид дистанційного уроку________________________________________________________________________

Режим дистанційного уроку______________________________________________________________

 

Шкала балів і формула розрахунку оцінки

2 бали — критерій реалізований у повному обсязі
1 бал — є резерв, критерій реалізований частково
0 балів — критерій не реалізований

Якість уроку = (сума балів × 100%)/40

Рівні якості дистанційного уроку
100-85% — високий рівень
84-60% — достатній рівень
59-50% — критичний рівень
49% і менше — недопустимий рівень

Компетенція вчителя

Критерії оцінювання уроку

Бал

Предметно-методична

Учитель чітко сформулював мету й завдання уроку

 

Зміст уроку відповідає дидактичним принципам

 

Зміст уроку відповідає програмі, а також меті й завданням,

 які вчитель поставив

 

Види пізнавальної діяльності учнів на уроці різноманітні

 

Педагогічні технології враховують специфіку дистанційної форми навчання, а також оптимальні прийоми зворотного зв’язку

 

Методичні матеріали, які учитель створив або дібрав до уроку, відповідають вимогам до оформлення електронних засобів навчання

 

Засоби навчання розвивають особистість учня

 

Завдання, які вчитель пропонує учням виконати, розвивають універсальні навчальні дії

 

Цифрові освітні ресурси на уроці доречні й ефективні

 

Програмні продукти, які вчитель обрав для уроку, дають йому змогу взаємодіяти з учнями; продукти відповідають режиму дистанційного уроку

 

Структура уроку відповідає особливостям дистанційного навчання

 

Психолого-педагогічна

Учитель розвиває мотивацію учнів вивчати навчальний предмет

 

Урок побудований з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів

 

Підхід до навчання диференційований, психолого-педагогічна підтримка учнів індивідуальна

 

Валеологічна

Здоров’язбережувальні технології під час уроку

 

Комунікативна

Стиль і форма педагогічної взаємодії на уроці

 

Учитель враховує дистанційну ізольованість учнів

 

Управлінська

Керування навчальною діяльністю учнів: організація контролю знань і перевірки домашніх завдань, досягнення мети і завдань уроку

 

Розвиток в учнів навичок самостійної роботи

 

Тайм-менеджмент уроку

 

Додатковий коментар до уроку

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Результативність уроку

Сума балів

 

Відсоток якості уроку

 

       

 

3 аналізом уроку ознайомлений:     _______________________________________

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень