15:42 16.04.2025
Сторінка вчителя - логопеда "Лепетунчик-говорунчик"
Вас вітає вчитель-логопед
Жашківського ліцею №1
Жашківської міської ради Черкаської області
КОЛОДІЙ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА
Вчитель-логопед, "Спеціаліст ІІ каліфікаційної категорії"
У своїй роботі здійснюю такі напрямки для подолання мовленнєвих порушень у дітей:
-Розвиваю артикуляційну моторику, формую основні артикуляційні уклади та підготовку органів артикуляції до подальшої корекції порушеної звуковимови;
-Розвиваю мовленнєве дихання, темп, ритм мовлення;
-Розвиваю фонематичні процеси;
-Здійснюю корекцію, автоматизацію, диференціацію звуків;
-Розвиваю зв’язне мовлення, розуміння значень слів;
-Активізую та збагачую словник;
-Формую вміння складати різні за структурою речення: від простого до складного;
-Здійснюю корекцію та розвиток граматичної будови мовлення;
-Формую вміння передавати зміст прочитаного та відповідати на запитання;
-Формую вміння описувати малюнки, виділяти головне з-поміж другорядного;
-Формую вміння роботи із деформованим текстом;
-Формую вміння складати опис використовуючи план та опорні слова і словосполучення;
-Розвиваю загальну та дрібну моторику.
Коли слід звертатися до логопеда?
- до 2 років у дитини не з’явилося мовлення ( дитина мовчить) або словник дитини налічує не більше 10 слів. .
- дитині більше 4 років, а вона не вимовляє ( чи неправильно вимовляє) звуки рідної мови. У цей час фонетична система повністю сформована, і дитина повинна говорити правильно.
- дитина почала повторювати звуки, склади, слова ( заїкається).
- дитині більше 6 років, а вона не запам’ятовує вірш, не може переказати текст, порушує структуру слів ( спотворює слова).
Які порушення мови виправляє вчитель-логопед?
- порушення вимови звуків (дислалия і дизартрія);
- порушення ритму і темпу мови (заїкання);
- розлади мови, пов'язані з порушенням слуху;
- недорозвинення мови або втрата мови (алалія, афазія);
- неправильний прикус.
«Писанка - візерунок душі. Арт-терапія для дітей з ООП»
Напередодні великого світлого свята Великодня діти з ООП на корекційних заняттях з корекційними педагогами виготовляли аплікацію писанки з використанням арт- терапії за допомогою кольорового паперу, клею, солі та фарб.15:28 16.04.2025
Інженерний тиждень-2025: цікаві досліди на логопедичних заняттях
Інженерний тиждень-2025 Логопедичні інженерні експерименти – це інноваційний підхід, який поєднує інженерні концепції з логопедичними вправами. Такі експерименти спрямовані на розвиток мовлення та мовних навичок дітей, що включають використання різних конструкцій і технологій.15:53 10.04.2025
Інженерний тиждень-2025: винаходи та експерименти на корекційно-розвиткових заняттях
Інженерний тиждень-2025. На корекційних заняттях в інклюзивно-ресурсній кімнаті корекційні педагоги разом з учнями проводили інженерні дослідження. Учні виготовляли моделі таких винаходів: «Бульбашки й вітер», «На кінчику дихання», «Повітряна куля», «Вулкан», «Веселе дихання», «Можливості рівноваги», «Лабіринт», «Веселі кульки», «Паперовий метелик», «Телефон». За допомогою цих дослідів здобувачі освіти досліджували фізичні явища та властивості матеріалів, сприяли розвитку інженерії, мислення, креативності.15:38 10.04.2025
Використання інформаційно–комунікаційних технологій (ІКТ) на логопедичних заняттях
Використання інформаційно–комунікаційних технологій (ІКТ) на логопедичних заняттях відкриває нові можливості для розвитку мовлення у дітей. ІКТ сприяють інтенсифікації навчального процесу, роблять його більш цікавим і доступним, забезпечують індивідуалізацію навчання. Логопедичні заняття з використанням інтерактивної дошки дозволяє значно покращити ефективність навчання та зробити процес більш цікавим і захоплюючим для учнів. Інтерактивна дошка дозволяє поєднувати традиційні методи з новими технологіями, що сприяє розвитку мовлення та комунікативних навичок. Завдяки інтерактивній дошці навчання стає більш динамічним, що підвищує мотивацію та інтерес до заняття, а також дозволяє застосовувати різноманітні методи і стратегії в роботі з учнями.10:16 12.02.2025
20:49 21.01.2025
15:04 30.12.2024
«Казкові олені» – творимо зимову магію разом.
Зима – час магії, казок і творчості. У нашому ліцеї відбувся захопливий майстер-клас з учнями ООП зі створення аплікації на тему «Казкові олені». Учні поринули у чарівну атмосферу та власноруч створювали олені. Кожна робота – це унікальна історія, де олені оживають серед зимових лісів, сяючого снігу та зимових прикрас. Учні на майстер-класі розвивали орієнтування в просторі при складанні композиції на основі, дрібну моторику пальців, координацію рухів руки, творче мислення, посидючість, спостережливість; виховували вміння доводити роботу до кінця. Ця діяльність не лише розвиває творчі здібності та фантазію, але і нагадує нам, наскільки важливо дарувати тепло і радість у холодну пору року.10:15 20.12.2024
Толерантність. Ми - різні, але ми - разом!
На корекційно- розвитковому занятті корекційні педагоги Мантачка І.А., Кравченко А.С. провели заняття до Дня толерантності. На якому розглянули значення терміну «толерантність», розширили знання учнів про толерантну поведінку, допомогли учням проаналізувати наявність у себе рис толерантної людини, удосконалювали вміння толерантного спілкування та поваги в колективі.21:26 15.11.2024
21:15 15.11.2024