-Формую вміння складати опис використовуючи план та опорні слова і словосполучення;
-Розвиваю загальну та дрібну моторику.
Коли слід звертатися до логопеда?
- до 2 років у дитини не з’явилося мовлення ( дитина мовчить) або словник дитини налічує не більше 10 слів. .
- дитині більше 4 років, а вона не вимовляє ( чи неправильно вимовляє) звуки рідної мови. У цей час фонетична система повністю сформована, і дитина повинна говорити правильно.
- дитина почала повторювати звуки, склади, слова ( заїкається).
- дитині більше 6 років, а вона не запам’ятовує вірш, не може переказати текст, порушує структуру слів ( спотворює слова).
Які порушення мови виправляє вчитель-логопед?
- порушення вимови звуків (дислалия і дизартрія);
- порушення ритму і темпу мови (заїкання);
- розлади мови, пов'язані з порушенням слуху;
- недорозвинення мови або втрата мови (алалія, афазія);
Використання інформаційно–комунікаційних технологій (ІКТ) на логопедичних заняттях відкриває нові можливості для розвитку мовлення у дітей. ІКТ сприяють інтенсифікації навчального процесу, роблять його більш цікавим і доступним, забезпечують індивідуалізацію навчання. Логопедичні заняття з використанням інтерактивної дошки дозволяє значно покращити ефективність навчання та зробити процес більш цікавим і захоплюючим для учнів. Інтерактивна дошка дозволяє поєднувати традиційні методи з новими технологіями, що сприяє розвитку мовлення та комунікативних навичок. Завдяки інтерактивній дошці навчання стає більш динамічним, що підвищує мотивацію та інтерес до заняття, а також дозволяє застосовувати різноманітні методи і стратегії в роботі з учнями.
21 січня у всьому світі відзначається одне з найбільш незвичайних свят - Міжнародний день обіймів. День обіймів – це чудова нагода нагадати здобувачам освіти про важливість тепла та підтримки. В обіймах ми знаходимо не лише фізичну близькість, але й емоційну, адже саме вони здатні передати відчуття турботи, розуміння та любові. Сьогодні обіймаємо не тільки рідних, але й тих хто поряд, хто потребує підтримки. І не хай ці прості, але важливі моменти додають радості в кожен день.
Виготовлення новорічних виробів своїми руками – це чудова
можливість для здобувачів освіти проявити творчість та створити святковий настрій. Розфарбовування новорічної листівки - чудовий спосіб створити святковий настрій і зробити подарунок унікальним. Вчитель-логопед Колодій Н.В. формувала в учнів художньо-конструктивні навички роботи. Розвивала фантазію, спостережливість, відчуття кольору, симетрії, творчі здібності дітей та вміння користуватись технологічною картою виробу. Виховувала охайність, працелюбність, самостійність. Виробляла навички охайності під час виготовлення листівки.
Унікальна новорічна листівка ручної роботи, яка стане чудовим подарунком для близьких!
Зима – час магії, казок і творчості. У нашому ліцеї відбувся захопливий майстер-клас з учнями ООП зі створення аплікації на тему «Казкові олені». Учні поринули у чарівну атмосферу та власноруч створювали олені. Кожна робота – це унікальна історія, де олені оживають серед зимових лісів, сяючого снігу та зимових прикрас. Учні на майстер-класі розвивали орієнтування в просторі при складанні композиції на основі, дрібну моторику пальців, координацію рухів руки, творче мислення, посидючість, спостережливість; виховували вміння доводити роботу до кінця. Ця діяльність не лише розвиває творчі здібності та фантазію, але і нагадує нам, наскільки важливо дарувати тепло і радість у холодну пору року.
На корекційно- розвитковому занятті корекційні педагоги Мантачка І.А., Кравченко А.С. провели заняття до Дня толерантності. На якому розглянули значення терміну «толерантність», розширили знання учнів про толерантну поведінку, допомогли учням проаналізувати наявність у себе рис толерантної людини, удосконалювали вміння толерантного спілкування та поваги в колективі.
На логопедичному занятті з учнями 1-Б та 2-Г класу, вчителем – логопедом Колодій Н.В. та психологічною службою, соціальним педагогом Кравченко А.С., практичним психологом Мантачкою І.А. було проведено захід до «Дня толерантності».
Існують різноманітні ігри доброти для дітей, які розвивають пам'ять, мову, уяву. Також ж ще є цікаві ігри, що розвивають позитивні якості в дитини і допомагають стати доброзичливими, навчають відрізнити погані вчинки від хороших.
21 вересня – світ відзначає Міжнародний День Миру. Для дуже багатьох людей у сучасному світі мир – це не більш ніж казкова мрія. Люди живуть у кайданах: мається на увазі в атмосфері страху.