-Формую вміння складати опис використовуючи план та опорні слова і словосполучення;
-Розвиваю загальну та дрібну моторику.
Коли слід звертатися до логопеда?
- до 2 років у дитини не з’явилося мовлення ( дитина мовчить) або словник дитини налічує не більше 10 слів. .
- дитині більше 4 років, а вона не вимовляє ( чи неправильно вимовляє) звуки рідної мови. У цей час фонетична система повністю сформована, і дитина повинна говорити правильно.
- дитина почала повторювати звуки, склади, слова ( заїкається).
- дитині більше 6 років, а вона не запам’ятовує вірш, не може переказати текст, порушує структуру слів ( спотворює слова).
Які порушення мови виправляє вчитель-логопед?
- порушення вимови звуків (дислалия і дизартрія);
- порушення ритму і темпу мови (заїкання);
- розлади мови, пов'язані з порушенням слуху;
- недорозвинення мови або втрата мови (алалія, афазія);
Зима – час магії, казок і творчості. У нашому ліцеї відбувся захопливий майстер-клас з учнями ООП зі створення аплікації на тему «Казкові олені». Учні поринули у чарівну атмосферу та власноруч створювали олені. Кожна робота – це унікальна історія, де олені оживають серед зимових лісів, сяючого снігу та зимових прикрас. Учні на майстер-класі розвивали орієнтування в просторі при складанні композиції на основі, дрібну моторику пальців, координацію рухів руки, творче мислення, посидючість, спостережливість; виховували вміння доводити роботу до кінця. Ця діяльність не лише розвиває творчі здібності та фантазію, але і нагадує нам, наскільки важливо дарувати тепло і радість у холодну пору року.
Зима – час магії, казок і творчості. У нашому ліцеї відбувся захопливий майстер-клас з учнями ООП зі створення аплікації на тему «Казкові олені». Учні поринули у чарівну атмосферу та власноруч створювали олені. Кожна робота – це унікальна історія, де олені оживають серед зимових лісів, сяючого снігу та зимових прикрас. Учні на майстер-класі розвивали орієнтування в просторі при складанні композиції на основі, дрібну моторику пальців, координацію рухів руки, творче мислення, посидючість, спостережливість; виховували вміння доводити роботу до кінця. Ця діяльність не лише розвиває творчі здібності та фантазію, але і нагадує нам, наскільки важливо дарувати тепло і радість у холодну пору року.
На корекційно- розвитковому занятті корекційні педагоги Мантачка І.А., Кравченко А.С. провели заняття до Дня толерантності. На якому розглянули значення терміну «толерантність», розширили знання учнів про толерантну поведінку, допомогли учням проаналізувати наявність у себе рис толерантної людини, удосконалювали вміння толерантного спілкування та поваги в колективі.
На логопедичному занятті з учнями 1-Б та 2-Г класу, вчителем – логопедом Колодій Н.В. та психологічною службою, соціальним педагогом Кравченко А.С., практичним психологом Мантачкою І.А. було проведено захід до «Дня толерантності».
Існують різноманітні ігри доброти для дітей, які розвивають пам'ять, мову, уяву. Також ж ще є цікаві ігри, що розвивають позитивні якості в дитини і допомагають стати доброзичливими, навчають відрізнити погані вчинки від хороших.
21 вересня – світ відзначає Міжнародний День Миру. Для дуже багатьох людей у сучасному світі мир – це не більш ніж казкова мрія. Люди живуть у кайданах: мається на увазі в атмосфері страху.
У рамках тижня Трипільської культури в Жашківському ліцеї №1, вчитель- логопед Колодій Н.В. ознайомила учнів з керамікою трипільської культури та орнаментами, яким оздоблювали посуд трипільці; поглибила знання про мистецтво давніх часів; розвивала моторику рук, уяву, емоційне позитивне ставлення до світорозуміння; сприяла вихованню естетичного смаку, підвищувала інтерес до народно-прикладного мистецтва. На занятті учні розфарбовували глечик, робили масаж пальчиків, розгадували кросворди та переглядали презентацію.
На логопедичних заняттях вчитель – логопед Колодій Н.В. з учнями перших класів, які відвідують логопедичні заняття, закріплювали знання про геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник, трапеція, багатокутник, овал; продовжувала вчити дітей використовувати знання про властивості предметів (форма, колір, розмір); формувала уміння обстежувати фігуру тактильно -руховим і зоровим способом; закріплювала знання основних кольорів: червоний, синій, зелений, жовтий.