A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

Сторінка вчителя - логопеда "Лепетунчик-говорунчик"

                                                 Фото без опису

Вас вітає вчитель-логопед

     Жашківського ліцею №1

                           Жашківської міської ради                      Черкаської області

  КОЛОДІЙ НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА 

     Вчитель-логопед,  "Спеціаліст ІІ каліфікаційної категорії"

У своїй роботі здійснюю такі напрямки для подолання мовленнєвих порушень у дітей:

-Розвиваю артикуляційну моторику, формую основні артикуляційні уклади та підготовку органів артикуляції до подальшої корекції порушеної звуковимови;

-Розвиваю мовленнєве дихання, темп, ритм мовлення;

-Розвиваю фонематичні процеси;

-Здійснюю корекцію, автоматизацію, диференціацію звуків;

-Розвиваю зв’язне мовлення, розуміння значень слів;

-Активізую та збагачую словник;

-Формую вміння складати різні за структурою речення: від простого до складного;

-Здійснюю корекцію та розвиток граматичної будови мовлення;

-Формую вміння передавати зміст прочитаного та відповідати на запитання;

 -Формую вміння описувати малюнки, виділяти головне з-поміж другорядного;

-Формую вміння роботи із деформованим текстом;

-Формую вміння складати опис використовуючи план та опорні слова і словосполучення;

-Розвиваю загальну та дрібну моторику.

Коли слід звертатися до логопеда?

- до 2 років у дитини не з’явилося мовлення ( дитина мовчить) або словник дитини налічує не більше 10 слів. .

- дитині більше 4 років, а вона не вимовляє ( чи неправильно вимовляє) звуки рідної мови. У цей час фонетична система повністю сформована, і дитина повинна говорити правильно.

- дитина почала повторювати звуки, склади, слова ( заїкається).

- дитині більше 6 років, а вона не запам’ятовує вірш, не може переказати текст, порушує структуру слів ( спотворює слова).

Які порушення мови виправляє вчитель-логопед?

- порушення вимови звуків (дислалия і дизартрія);

- порушення ритму і темпу мови (заїкання);

- розлади мови, пов'язані з порушенням слуху;

- недорозвинення мови або втрата мови (алалія, афазія);

- неправильний прикус.

 

Дата: від до Скинути

«Казкові олені» – творимо зимову магію разом.

Зима – час магії, казок і творчості. У нашому ліцеї відбувся захопливий майстер-клас  з учнями ООП зі створення аплікації на тему «Казкові олені». Учні поринули у чарівну атмосферу та власноруч створювали олені. Кожна робота – це унікальна історія, де олені оживають серед зимових лісів, сяючого снігу та зимових прикрас. Учні на майстер-класі розвивали орієнтування в просторі при складанні композиції на основі, дрібну моторику пальців,  координацію рухів руки,  творче мислення, посидючість, спостережливість; виховували вміння доводити роботу до кінця. Ця діяльність не лише розвиває творчі здібності та фантазію, але і нагадує нам, наскільки важливо дарувати тепло і радість у холодну пору року.  

10:15 20.12.2024

«Казкові олені» – творимо зимову магію разом.

Зима – час магії, казок і творчості. У нашому ліцеї відбувся захопливий майстер-клас  з учнями ООП зі створення аплікації на тему «Казкові олені». Учні поринули у чарівну атмосферу та власноруч створювали олені. Кожна робота – це унікальна історія, де олені оживають серед зимових лісів, сяючого снігу та зимових прикрас. Учні на майстер-класі розвивали орієнтування в просторі при складанні композиції на основі, дрібну моторику пальців,  координацію рухів руки,  творче мислення, посидючість, спостережливість; виховували вміння доводити роботу до кінця. Ця діяльність не лише розвиває творчі здібності та фантазію, але і нагадує нам, наскільки важливо дарувати тепло і радість у холодну пору року.  

10:15 20.12.2024

Толерантність. Ми - різні, але ми - разом!

 На корекційно- розвитковому занятті  корекційні педагоги Мантачка І.А., Кравченко А.С. провели заняття до Дня толерантності.  На якому розглянули значення терміну «толерантність», розширили знання учнів про толерантну поведінку, допомогли учням проаналізувати наявність у себе рис толерантної людини, удосконалювали вміння толерантного спілкування та поваги в колективі.

21:26 15.11.2024

Толерантність серед нас

На логопедичному занятті з учнями 1-Б та    2-Г класу,  вчителем – логопедом    Колодій Н.В. та психологічною службою, соціальним педагогом Кравченко А.С., практичним психологом Мантачкою І.А. було проведено захід до «Дня толерантності».  

21:15 15.11.2024

Ігри, які вчать доброті

Існують різноманітні ігри доброти для дітей, які розвивають пам'ять, мову, уяву. Також ж ще є цікаві ігри, що розвивають позитивні якості в дитини і допомагають стати доброзичливими, навчають відрізнити погані  вчинки від хороших.

21:09 13.11.2024

Міжнародний День Миру

21 вересня – світ відзначає Міжнародний День Миру. Для дуже багатьох  людей у сучасному світі мир – це не більш ніж казкова мрія. Люди живуть у кайданах: мається на увазі в атмосфері страху.

08:34 21.09.2024

Квіти для матусі

На корекційно – розвиткових заняттях вчитель - логопед з учнями виготовляли   паперову аплікацію «Квіти для матусі».

15:42 07.03.2024

Логопедичне заняття з учнями 2 класів. Кераміка трипільської культури.

У рамках тижня Трипільської культури в Жашківському ліцеї №1, вчитель- логопед Колодій Н.В. ознайомила учнів з керамікою трипільської культури та  орнаментами, яким оздоблювали посуд трипільці; поглибила знання про мистецтво давніх часів; розвивала моторику рук,  уяву, емоційне позитивне ставлення до світорозуміння; сприяла вихованню естетичного смаку, підвищувала інтерес до народно-прикладного мистецтва. На занятті учні розфарбовували глечик, робили масаж пальчиків, розгадували кросворди та переглядали презентацію.

16:08 29.02.2024

Логопедичне заняття.В країні геометричних фігур.

На логопедичних заняттях вчитель – логопед Колодій Н.В. з учнями перших класів, які відвідують логопедичні заняття, закріплювали знання  про геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник, трапеція, багатокутник, овал; продовжувала вчити дітей використовувати знання про властивості предметів (форма, колір, розмір); формувала уміння обстежувати фігуру тактильно -руховим і зоровим способом; закріплювала знання основних кольорів: червоний, синій, зелений, жовтий.  

08:10 28.02.2024

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень