Логопедичне заняття.В країні геометричних фігур.
Дата: 28.02.2024 08:10
Кількість переглядів: 244
На логопедичних заняттях вчитель – логопед Колодій Н.В. з учнями перших класів, які відвідують логопедичні заняття, закріплювали знання про геометричні фігури: коло, квадрат, трикутник, трапеція, багатокутник, овал; продовжувала вчити дітей використовувати знання про властивості предметів (форма, колір, розмір); формувала уміння обстежувати фігуру тактильно -руховим і зоровим способом; закріплювала знання основних кольорів: червоний, синій, зелений, жовтий.
Розвивала зорову пам'ять, асоціативне мислення, довільну увагу, пам'ять, дрібну моторику рук, використовуючи логічні ігри «Знайди геометричну фігуру» та інтерактивне обладнання. Виготовили аплікацію «Кольорові фігури».
Деякі міста існували до 80 років, а потім трипільці спалювали старі будинки і будували нові. Як відомо, трипільці не були войовничим народом. Напевно, їм самим стали загрожувати войовничі сусіди. Трипільці вміли виготовляти знаряддя не лише з каменя, а й з міді, ►Деякі міста існували до 80 років, а потім трипільці спалювали старі будинки і будували нові. Як відомо, трипільці не були войовничим народом. Напевно, їм самим стали загрожувати войовничі сусіди. Трипільці вміли виготовляти знаряддя не лише з каменя, а й з міді, які побутували одночасно. Це було типовим явищем для середини неоліту. Відомо, що, крім великої та малої рогатої худоби, трипільці почали розводити коней.які побутували одночасно. Це було типовим явищем для середини неоліту. Відомо, що, крім великої та малої рогатої худоби, трипільці почали розводити коней.