КРОКИ ДО STEM-ОСВІТИ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ
Надзвичайно актуальним питанням сучасного освітнього процесу є підтримка внутрішньої мотивації вихованців до активної позашкільної діяльності у віддаленому форматі. У період дистанційної роботи для оптимальної взаємодії з вихованцями я застосовую різноманітні форми й методи роботи, одним з яких є реалізація ідей STEM-освіти. Адже такий підхід викликає зацікавленість у самостійній пошуково-творчій, мейкерській діяльності. Залучення учнів до таких проектів сприяє розвитку креативного мислення та формування компетентності дослідника, кращій соціалізації особистості, тому що розвиває такі необхідні в сучасному світі навички як співробітництво, комунікативність та творчість.
Учитель біології Колісник О.О.