«Харчування. Його величність – сендвіч»
У рамках STEM-тижня, який проводиться в Жашківському ліцеї №1 Жашківської міської ради Черкаської області , учні 6-В класу на уроці англійської мови за темою: «Харчування. Його величність – сендвіч.» разом з вчителем англійської мови Тищук Юлією Вікторівною створювали незвичайні бутерброди, інсценізували діалоги, але найбільше дітей зацікавив макет бургера, виготовлений однією з учениць.
На початку уроку учні ознайомились з темою та пограли у гру https://youtu.be/KggRPVnHYGQ .
На етапі Science учні переглянули відео і відповідали на питання про історію виникнення сендвіча у програмі Plickers.
https://www.youtube.com/watch?v=FK1iDiRdqmo
На етапі Technology діти здійснили віртуальну подорож до фабрики з виробництва сендвічів.
https://www.youtube.com/watch?v=8rWmRxvUnS8
Після перегляду відеоматеріалу, виконали інтерактивні завдання
(https://wordwall.net/resource/28541529,https://wordwall.net/ru/resource/1678034)
На етапі Engineering and Mathematics уроку учні ділилися на групи (шеф-кухар, технолог, дизайнер, дегустатор). Кожна група отримала набір інгредієнтів і завдання придумати рецепт бутерброда, використовуючи лише запропоновані продукти; розробити технологічну карту (рецепт) страви та яскраво оформити. Після підготовки, група презентувала свій бутерброд, а потім смакували . Під час цього етапу одна із груп працювала з 3D моделлю кухні McDonald’s, яку створила з картону та допоміжних засобів Ворогушина Вікторія. Учні змогли приготувати бургер, картоплю фрі, бургер вийшов надзвичайно реалістичний.
Під час рефлексії діти приклеювали стікери до одного з фото
- if the information was useful for you, choose the basket;
- if the information was not interesting for you, choose the bin;
- if the information was not clear for you and you need to listen the information again, choose the meat grinder.
Урок сприяв тренувати учнів вживати вивчені лексичні одиниці та граматичні структури, удосконалювати навички читання, аудіювання, письма та говоріння у незвичній формі. Діти вчилися згуртовуватися задля поставленої мети, використовувати результати проектної діяльності в подальшому житті.
Відео до уроку можна переглянути за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=0KGoUMRT8k8
https://studio.youtube.com/video/LI8KEqNvXTw/edit
Вчитель англійської мови – Тищук Ю.В.