Овочі та фрукти як джерело альтернативної енергії!?
Учні 11- А класу, на уроці хімії, при вивченні теми: " Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму" проводили експерименти STEM - дослідження.
Вивчаючи хімічні джерела електричного струму, учні ознайомилися із принципом дії гальванічного елемента. За допомогою мідно - цинкового пристрою Даніеля- Якобі добули електричний струм із картоплі та лимону. Овочі і фрукти виступили, як електроліти. Відбулися процеси окиснення та відновлення. Сік виступив електролітом, залізо - анодом, мідь - катодом. Через хімічні процеси з'явилася напруга. Якщо взяти декілька таких елементів, то їх можна використовувати в умовах відсутності електроенергії, у туристичних походах, екскурсіях тощо.
Учитель хімії Малюх Наталія Михайлівна