Інженерний тиждень. День четвертий.
У ході проведення інженерного тижня учитель біології Колісник О.О. з учнями 9- В класу при вивченні законів Менделя та розв’язуванні типових задач із генетики, використовуючи пласитилин, складали схеми схрещування для дослідження успадкованих домінантних та рецисивних ознак .
На Музейному уроці природознавства з демонстраціями та дослідженнями учні 5-В класу. вивчили: «Склад ґрунту. Які є типи ґрунтів та їх властивості » . В процесі навчання діти уважно з цікавістю слухали , аналізували та доповнювали зміст уроку здобуваючи нові знання.
З учнями 7-В класу під час вивчення теми: «Видільна система тварин». Як підсумок, було створено наочні моделі ,видільної системи безхребетних тварин на прикладі дощового черв’яка , та хребетних тварин – на прикладі ссавців. Завдяки чому діти краще зрозуміли механізм роботи даної системи і отримали масу задоволення від моделювання випробовуючи себе в ролі дослідників.