Методична студія «Особливості реалізації STEM-підходів у початкових класах»: Периметр многокутника. Розв'язування задач
На уроці математики учні 2-А класу вивчали периметр многокутника та розв'язували цікаві задачі.
Під час заняття діти мали змогу дослідити можливість обчислення периметра многокутників у різних одиницях вимірювання та добирали різні засоби для вимірювання величин.
Познайомились із старовинними одиницями вимірювання довжини: лікоть, п'ять, та повправлялись у їх використанні при знаходженні периметра парти. Дійшли висновку, що такі міри не є точним та ефективними.
Дослідили, що периметр даного предмета зручно обчислити у дециметрах.
А для знаходження периметру класної кімнати зручно обрати одиницю вимірювання метр та засіб вимірювання - рулетку.
Побудувавши модель своєї школи із LEGO, а поруч "висадивши квіти- чорнобривці" на умовно створеній прямокутної форми ділянці-рабатці, другокласники побудували навколо паркан із пластинчастого конструктора та обчислили його периметр і рабатки.
Також підготували цікаві повідомлення про квіти чорнобривці.
Такі уроки вчать дітей практично застосовувати набуті знання, бачити їхню необхідність у повсякденному житті, збагачують та розвивають мовлення.
Інформацію підготувала класний керівник М.В.Власюк