Лепбук як елемент STEM – освіти у навчанні математики
Лепбук – приклад застосування нового методу систематизації знань. Саме в такий спосіб було організовано узагальнення вивченого матеріалу з теми «Натуральні числа» у 5-Б класі.
Створення такої книжки-складанки – це можливість розглянути та повторити все вивчене у цікавому вигляді. Подібне повторення сприяє кращому закріпленню матеріалу, спонукає школяра до використання отриманих знань
на практиці та, найголовніше, заохочує дитину самостійно розширювати свої знання з теми.
Лепбук – це і гра, і пізнання, і дослідження, і творчість. Працюючи над виготовленням цієї багатофункціональної розкладної папки, учні повторили властивості натуральних чисел, дії над ними. Виконали вправи на застосування
правила порівняння та округлення натуральних чисел. Повторили числові, буквені вирази та рівняння. Підготували загадки, прислів’я та віршики з теми. Запропонували цікаві факти з історії виникнення натуральних чисел.
Незвичайна подача матеріалу в кишеньках, конвертиках, віконцях різної форми з рухливими деталями гарантовано привертає увагу дитини, спонукає її повертатися ще і ще раз до цікавої книги на колінах (дослівний переклад з англійської), щоб погортати, почитати, погратися з нею, а, заодно, непомітно для себе повторити матеріал.
Робота по створенню лепбука виявила жвавий інтерес школярів до такої форми систематизації навчального матеріалу.
Учитель математики Дика Т.В.