Стратегічні проекти виховної роботи
Стратегічні проекти виховної роботи
Основні завдання виховної роботи в центрі:
- Забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог.
- Виховання поваги до Конституції, законодавства України, держаної символіки.
- Формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою.
- Збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості.
- Забезпечення взаємодії навчального закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання учнівської молоді, розширення складу суб'єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль.
- Посилення ролі сім'ї у вихованні дитини, зміцнення її взаємодії з навчальним закладом.
- Формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою.
- Оптимізація змісту і форм виховного процесу.
- Створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишилися без батьківського піклування.
- Посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів.
- Виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці.
- Розвиток учнівського самоврядування, використання нових форм реалізації виховного потенціалу молодіжного руху, розвиток волонтерського руху.
- Попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість.
- Формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.
Основні напрями роботи:
- Надання систематичної методичної допомоги класним керівникам під час планування їхньої роботи.
- Контроль рівня морального, правового та превентивного виховання учнів у колективах.
- Створення умов для учнів , викладачів, майстрів в/н для участі в районних, міських та обласних конкурсах.
- Посилення контролю за виконавчою дисципліною класних керівників, майстрів в/н .
- Використання інноваційних форм роботи із забезпечення діяльністю учнівського самоврядування.
- Посилення контролю за відвідуванням занять учнями.
- Систематична підтримка зв`язків із батьками.
Стратегічні проекти виховної роботи
Проект «Професійне зростання класного керівника»
Мета:
Підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів, збереження та розвиток творчого потенціалу у класного керівника.
Завдання:
- Розвиток творчих можливостей педагогів шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій, узагальнення й поширення передового педагогічного досвіду.
- Постійне підвищення кваліфікації класних керівників через участь у районних педагогічних виставках, семінарах і конференціях, залучення до публікацій, науково – дослідницької та експериментальної діяльності.
- Удосконалення роботи методичного об`єднання через організацію та проведення сучасного виховного заходу, вироблення інноваційного стилю діяльності.
- Організація роботи предметних тижнів.
- Педагогічні читання.
- Участь в роботі педагогічних виставок.
- Участь в семінарах та конференціях.
Очікувані результати:
- постійне зростання педагогічного професіоналізму молодих і досвідчених педагогів;
- підвищення престижу професії педагога;
- навчання педагогічних працівників ефективного використання сучасних інформаційно - комунікаційних технологій (ІКТ);
- упровадження нових освітніх технологій у навчально – виховний процес;
- узагальнення й поширення власного педагогічного досвіду.
Критерії оцінювання:
- підвищення рівня кваліфікації викладача, майстра в/н, класного керівника;
- самоосвітня діяльність педагогів;
- постійні публікації у видавництвах всеукраїнського рівня;
- участь викладачів, майстрів у професійних конкурсах.
Проект «Обдарована дитина»
Мета :
Розвиток обдарованої дитини в системі неперервного пошуку та підтримки здібних і талановитих учнів.
Завдання:
- Виявлення та підтримка обдарованих дітей для розвитку їх талантів, інтелектуальних здібностей, стимулювання їхньої творчої діяльності.
- Удосконалення системи пошуку обдарованих дітей методом діагностування, спостереження і залучення до навчальної, виховної та трудової діяльності.
- Підготовка учнів до участі у предметних олімпіадах різних рівнів, спортивних змаганнях, конкурсах; написання та захист науково – дослідницьких робіт.
- Упровадження сучасних педагогічних технологій і методів навчання й виховання для розвитку творчого, критичного, логічного мислення учнів.
Очікувані результати:
- робота учнів та викладачів над науково – дослідницькими темами та їх захист;
- результативність участі учнів у районних, міських, обласних учнівських олімпіадах різних рівнів, конкурсах, турнірах, виставках, змаганнях;
- підвищення рівня професійної компетентності викладачів у визначенні методів, форм, засобів, технологій навчання і виховання обдарованих дітей.
Проект « Козацькому роду - нема переводу»
Мета:
Виховання незалежної особистості, мужнього громадянина – патріота України.
Завдання:
- формування загальнолюдської духовності;
- підготовка фізично розвинутих і мужніх захисників України;
- виховання громадян, які б розвивали культуру, економіку та інші сфери діяльності;
- формування національно свідомого громадянина, духовно багатої особистості;
- творче відродження засобів козацької педагогіки;
- виховання здорових та сильних духом громадян України.
Очікуванні результати:
- розвиток творчих здібностей учнів;
- залучення учнів до вивчення історії Запорізького козацтва;
- залучення учнів до вивчення історії України;
- відродження українських традицій;
- формування лідерських рис;
- участь у волонтерському русі;
- ведення здорового способу життя;
Критерії оцінювання:
- згуртованість колективу учнів;
- відмова від шкідливих звичок;
- знання історії козацького руху;
- можливість очолити колектив;
- активна участь в роботі учнівського самоврядування;
- вміння стати на захист України;
- залучення інших учнів до козацького руху.
Проект «Учнівське самоврядування»
Мета:
Розвиток та реалізація творчого потенціалу учнів у системі суспільно – громадської організації.
Завдання:
- Формування організаторських здібностей, набуття соціального досвіду через залучення учнів центру до громадської діяльності.
- Виховання ініціативності, як активності, самостійності, відповідальності за доручену справу.
- Сприяння культурному розвиткові, духовному збагаченню учнів через організацію роботи гуртків та спортивних секцій.
- Проведення змістовного дозвілля учнівської молоді, спортивних змагань, ігор, фестивалів, свят, природоохоронних акцій та операцій зі збереження майна, трудових десантів.
- Робота з сайтом навчального закладу.
- Робота ради учнівського самоврядування.
Очікувані результати:
- розвиток творчих здібностей учнів.
- дійове самоврядування в навчальному закладі та навчальних групах.
- залучення більшості учнівської молоді до участі в організації виховних заходів в центрі.
Критерії оцінювання:
- висока активність учнів у житті центру;
- підвищення рівня активності учні у групових колективах за результатами діагностування;
- позитивний імідж учнівського самоврядування;
- співпраця органів учнівського самоврядування з педагогічною радою, батьківським активом.
Проект «Традиції в центрі »
Мета:
Збереження традицій навчального закладу в системі проектування особистісного розвитку учнів.
Завдання:
- Розкриття творчих здібностей, талантів учнів під час проведення свят, конкурсів, ігор.
- Формування національної самосвідомості та розвиток моральних цінностей учнів з позицій добра, справедливості, доброчесності й людяності.
- Залучення учнів, їхніх батьків, педагогів, громадськості до життя центру через організацію спільних справ.
Очікувані результати:
- сприяння духовному розвиткові учнівської молоді навчального закладу;
- збереження та примноження традицій центру;
- залучення батьків до участі в підготовці урочистих свят, конкурсів, фестивалів;
- участь у суспільному житті району та міста.
Критерії оцінювання:
- духовний розвиток учнівської молоді навчального закладу;
- активна участь учнівського, педагогічного та батьківського колективів центру в проведенні традиційних виховних заходів;
- підвищення рівня згуртованості учнів у групових колективах.
Проект «Захист здоров`я»
Мета:
Збереження життя й здоров`я учасників навчально – виховного процесу.
Завдання:
- Виховання свідомого ставлення учнівської молоді до власного здоров`я та здоров`я інших громадян як найвищої соціальної цінності .
- Створення здорових та безпечних умов праці для здійснення навчально – виховного процесу.
- Формування в межах навчально – виховного процесу орієнтирів на здоровий спосіб життя через упровадження в життя принципів зміцнення здоров`я всіх його учасників.
- Проведення моніторингу стану здоров`я учнів.
- Проведення просвітницької роботи серед батьків щодо їхньої відповідальності за здоров`я дітей.
- Створення умов для якісного харчування учнів.
- Організація харчування дітей- сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
- Організація днів здоров’я.
- Виконання охорони праці під час навчально- виховного процесу.
- Цивільний захист.
Очікувані результати:
- збереження стану здоров`я учнів та викладачів;
- позитивна динаміка у формуванні ціннісних орієнтацій учнів на здоровий спосіб життя;
- підвищення рівня фізичної підготовки учнів;
- оптимізація домашніх завдань із метою зниження перевантаження учнів.
Критерії оцінювання: