Інженерний тиждень-2025: учні 2-Б класу з наставниками розпочали в лабораторії "Чомучки"!
Інженерний тиждень-2025 : учні 2-Б класу зі своїми наставниками розпочали свою роботу над проєктом в лабораторії"Чомучки" із перегляду відеопрезентацій про винаходи світу, які створили діти.
Це надихнуло учнів і самим зануритись в чудовий пізнавальний світ дитячих захоплень та фантазій.
Тема наших досліджень- вода та взаємодія її з іншими рідинами.'ʼ'
Діти з цікавістю спостерігали та дізналися про поверхневі натяги води( дослід з "кригою", яка нагадувала тріщини в замерзлій річці) ; змогли насолодитися чарівною ілюзією кольорів, які самі ж і створили.
Далі діти подалися в "кольорові мандри", продовжуючи досліджувати властивості рідин.
Цього разу це було молоко, миючий засіб і ватні диски, розмальовані фломастерами.
Коли ватні диски діти опускали в молоко, кольори починали рухатись.
Чому так?
Молоко- це здебільшого вода і має таку властивість, як поверхневий натяг, бо молекули води притягуються одна до одної, намагаючись зробити поверхню щільнішою.
Рідиною для миття ми зруйнували поверхневий натяг, створюючи кольорові ефекти.
Діти були в захваті від побаченого.
Такі експерименти не лише захоплюють дітей, але й вчать основ фізики та хімії у веселій формі.
Кожного дня учні відкривали щось нове і цікаве для себе.
І таких дослідів було ще багато: із сіллю, водою та яйцем, коли солона вода виштовхнула яйце на поверхню, із води, гліцерину і миючого засобу, утворюючи величезну кількість мильних кульок; коли створювали чарівну кольорову веселку; коли вода могла триматися на аркуші паперу і т. д.
А ви хочете спробувати? Не пошкодуєте!
Наші діти були в захваті.
Скільки цікавої інформації, вражень, емоцій!
Інформацію підготувала класний керівник. Нарчинська Наталія Василівна.