Використання інформаційно–комунікаційних технологій (ІКТ) на логопедичних заняттях
Використання інформаційно–комунікаційних технологій (ІКТ) на логопедичних заняттях відкриває нові можливості для розвитку мовлення у дітей. ІКТ сприяють інтенсифікації навчального процесу, роблять його більш цікавим і доступним, забезпечують індивідуалізацію навчання. Логопедичні заняття з використанням інтерактивної дошки дозволяє значно покращити ефективність навчання та зробити процес більш цікавим і захоплюючим для учнів. Інтерактивна дошка дозволяє поєднувати традиційні методи з новими технологіями, що сприяє розвитку мовлення та комунікативних навичок. Завдяки інтерактивній дошці навчання стає більш динамічним, що підвищує мотивацію та інтерес до заняття, а також дозволяє застосовувати різноманітні методи і стратегії в роботі з учнями.
Використання ІКТ на логопедичних заняттях дозволяє не лише зацікавити дитину, а й адаптувати навчальний процес до її індивідуальних потреб, забезпечити регулярну практику та зворотній зв'язок.