Реалізуємо STEM-підходи у початковій школі
Початкова школа - найкращий час для того, щоб почати працювати з дитиною у ключі пізнання світу. Саме у віці 6-10 років відбувається залучення учнів до процесу навчання. Діти є надзвичайно допитливі, їм треба все бачити, до всього доторкатися руками. І дозволяти їм це робити — значить сприяти формуванню цілісних комплексних знань. У той же час, допитливість дитини розвивається через пригоди та гру.
Учні 4-В класу, які працюють за програмою науково-педагогічного проєкту «Інтелект України», здобувають знання шляхом відкриття, через самостійну і практичну діяльність. Вони «занурюються» у певну проблематику, що робить знання якіснішими й міцнішими.
Зокрема, на уроках «Я пізнаю світ» класним керівником Т. М. Герасимчук акцентується увага учнів на дослідницькій діяльності, яка спрямована на розуміння навколишнього світу, відкриття дітьми нових для них знань. Як справжні науковці четвертокласники нещодавно під час очного та дистанційного навчання активно моделювали Сонячну систему, створювали модель планети Земля, дізнавалися як поширюється світло, де береться тінь, що таке "Сонячний годинник"….
Отож учням цікаво, творчо, нетрадиційно, інтегровано, винахідливо, корисно для розвитку критичного, інженерного, логічного та творчого мислення на уроках «Я досліджую світ»!