ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ( STEM-ОСВІТА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ)
Іде час - змінюється освітній простір. В Україні відбувається впровадження STEM - освіти. Головною її перевагою для школярів є їхня підготовка до реального життя. На перший план виходить здатність вчитися та сприймати зміни, а не самі знання.
Тому на уроці української літератури (09.12.2022) учні 10-Б класу (учитель Красилівська Н. А. ), опрацьовуючи тему "Поема "Мойсей" - один із вершинних творів Івана Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник", вдало комбінували отримані знання.
Школярі, аналізуючи, як зародився в Каменяра задум написати поему "Мойсей", ознайомилися з творчістю Мікеланджело Буонарроті. З'ясувати порушене у творі коло загальнолюдських і національних проблем, які є життєво важливими для українців, десятикласникам допоміг кросенс.
Висловлюючи свої думки про історичний шлях нації, визначну особистість як провідника, діти наводили приклади з життя українського народу та його Президента Володимира Зеленського.
Отже, STEM - освіта допомагає формувати в школярів критичне мислення, бачення цілісної картини світу, уміння застосовувати знання для розв'язування завдань та стати успішними професіоналами в майбутньому.