Протоколи надання ППД людині з ознаками апатії
ПРОТОКОЛ
надання ППД людині з ознаками апатії
Психологічні та організаційні заходи |
|
Ознаки |
Перший рівень |
Байдуже ставлення до оточення. |
Оцінити небезпечність ситуації для себе і постраждалого. Убезпечитись. Усі наступні дії виконувати з урахуванням фактору небезпечності ситуації. |
Рухи мляві, загальмовані. |
|
Мова уповільнена із паузами. |
Проведіть потерпілого до місця відпочинку, допоможіть зручно влаштуватися (за можливістю знявши взуття). Дайте потерпілому поспати або просто полежати. |
Напоїть постраждалого солодким чаєм, дайте шоколад (енергетичні батончики тощо), іншу їжу, яка дозволяє відновити сили. |
|
Другий рівень |
|
Оцінити здатність постраждалого турбуватися про себе. Прийняти рішення щодо потреби у закріпленні особи, яка буде наглядати за постраждалим. |
|
Оцінити здатність постраждалого турбуватися про себе. Прийняти рішення щодо потреби у закріпленні особи, яка буде наглядати за постраждалим. |
|
За потреби прийняти рішення про додаткове харчове забезпечення, що містить глюкозу. |
|
Порадити батькам/близьким наглядати за потерпілим. Прийняти рішення щодо здійснення заходів постійного нагляду та психологічної або медичної допомоги. |
|
Третій рівень |
|
Консультація з метою визначення психологічних особливостей, які стали підґрунтям для подібного реагування на стресову ситуацію (особливості структури ціннісної, мотиваційної сфери, які не дозволяють перерозподіляти психічну енергію, залучати психологічні ресурси із зовні тощо). За потреби направити на позачерговий огляд лікаря-психіатра. |
|
Консультація щодо здатності використовувати додаткові психологічні ресурси в екстремальних умовах (самомотивація, самонавіювання, приєднання мети виконуваної діяльності до більш важливої цілі (надання додаткового сенсу), масаж біологічно активних точок, покращення фізичної форми (фізичної витривалості за допомогою фізичних вправ та вправ на координацію) - можливі внутрішні ресурси; порада щодо покращення стосунків в родині (уважного ставлення) - можливі зовнішні ресурси). Навчання заходам тайм-менеджменту - здатності правильно планувати час, організовувати свою діяльність, як профілактика фізичного і нервового виснаження. |