Методична студія «Особливості реалізації STEM-підходів у початкових класах»: «Чому дощ іде, коли косять»
Інтегрований урок із застосуванням елементів STEAM-освіти, який охопив три предмети - українську мову, "Я досліджую світ", математику - відбувся цього тижня у 4-Б класі.
Девізом навчального заняття став вислів китайського філософа Конфуція: "Вчитися і не думати - марна трата часу, думати і не вчитися - згубно".
Під час уроку школярі досліджували важливість води для життєдіяльності всього живого, вивчали природу утворення дощу, та на цю ж тему вирішували математичні задачі й робили мовні вправи на відмінювання іменників у множині. Родзинкою заняття стало виготовлення аплікації, яка "сама вміла говорити" під імітації "Шуму дощу".
Інтерактивне опрацювання теми уроку з різних кутів зору (математичного, мовного, природознавчого) та через вправи "Мікрофон", "Дискусійна гойдалка", "Хвилинка фантазії", "Крісло автора", "Кубування" допомогли дітям у освоєнні практичних навичок критичного мислення, розвитку спостережливості та збільшення словникового запасу на тему заняття. Активні відгуки школярів та участь у кожному завданні засвідчили, що дослідницькому ентузіазму і допитливості немає перешкод, адже коли вчишся і думаєш - час стає змістовним і безцінним.
Класний керівник 4-Б класу
Нарчинська Наталія Василівна