День третій. Початкова школа.
Світ швидко рухається уперед. І тепер недостатньо просто одержати знання. Найуспішніші системи освіти вчать дітей ці знання застосовувати й використовувати, роблять з дітей особистостей, які мислять і які будуть готові до викликів свого часу. Іншими словами, школа готує дітей до життя, а не до ЗНО чи екзаменів. Адже, які основи ми закладемо в початкових класах, така й буде навчально-виховна діяльність дитини в майбутньому.
У 2-А класі НУШ , було проведено відкритий інтегрований урок з математики і я досліджую світ, в казковій формі, у вигляді подорожі. На уроці був задіяний казковий герой Капітошка та його друзі -краплинки. Завдяки використанню різних методів та форм роботи урок пройшов весело і цікаво, в ігровій формі.
Цікаво та змістовно було проведено урок «Я досліджую світ» у 2 – Г класі НУШ Бегекою Ією Володимирівною.Надзвичайно цікава тема,пов’язана з вивченням рідного краю і нашого міста була насичена різноманітними інтерактивними видами роботи з цеглинками ЛЄГО,мозковим штурмом,відео,асоціативним кущем,тестами для зворотної інформації з віялами,веселою фізкультхвилинкою,груповою роботою та ішими вправами,іграми.Все це уміло перепліталося червоною ниткою через весь урок,починаючи зі створення позитивного настрою і закінчуючи мріями про майбутнє нашого міста маленьких школяриків.
Діти активно працювали,мислили,доводили свою думку,вчилися робити висновки
На уроці літературного читання в 4-Б класі для кращого засвоєння матеріалу були використані інтерактивні методи роботи. Словникова робота була проведена у формі гри «Лупа». « Кероване» читання допомогло дітям і вчителю виявити відоме і невідоме в статті , над якою проводилася робота на уроці. Впродовж уроку використовувались різні види читання «Рибки», «Незнайко» та інноваційні види робіт : «Капелюшок», «Сенкан», «Хвости», «Мікрофон», групові та парні види робіт.