Маленькі титани великих IT-технологій
Упродовж останніх 100 років людство зазнало неймовірного технічного процесу. Те, що було описане у фантастичних книгах стало реальністю. Із появою Інтернету та комп’ютера розпочався розвиток IT-сфери. Для цілісного функціонування електро-обчислювальної машини потрібно запрограмувати її , доклавши чимало зусиль.
У нашій школі є учень – Левчук Олексій , який цікавиться темою програмування.
Те, що багатьом зрозуміти не під силу , знаходиться в таблицях та розрахунках в голові 11-тикласника . Хлопець з комп’ютером на «ти» ще з дитинства. Екскурс у світ програмування в 4-ому класі Олексію зробив тато. Далі хлопець розповідає , що навчався сам. Олексій читав багато профільної літератури й щодня відкривав щось нове для себе. Навчання програмуванню вимагає чимало часу та старань. Для того , щоб створювати програми , необхідно володіти технічною англійською мовою. Тож хлопець старанно вивчає іноземну. Юнак розповідає, що зазвичай витрачає на програмування 6-7 годин щоденно. Зізнається , що зазвичай працює вночі. Цю особливість «нічного програмування» IT –спеціалісти називають піком Балмера. Мотивацією такої наполегливості є цікавість. Програмування – це найбільше захоплення, майбутня професія та найкращий антидепресант Олексія.
Талант учня не залишився непоміченим. У школі реалізовувати свої задуми та навчатися новому хлопцю допомагає Олександр Миронович Ярош. У 8 класі Олексій вирішив випробувати свої сили , написавши МАН з інформатики. Практичною частиною наукової роботи стала Програма для вивчення , проходження тестів ПДР. У 9 та 10 класі хлопець представив на обласному рівні месенджер «School Messenger» та зайняв III місце. А в 11 класі Олексій створив "Home Space Exploration" – програму для обчислення сили взаємодії між планетами сонячної системи та посів II місце . Науковим керівником та наставником хлопця є Ярош О.М.
Олександр Левчук – учень 9-Б класу Жашківської спеціалізованої школи №1, є неодноразовим переможцем районних олімпіад з математики та інформатики, Всеукраїнських конкурсів, таких як: «Кенгуру» , «Бобер», «Особливості програмування» та ін. Уже 4 роки поспіль бере участь у МАН, яка для нього є однією із тих робіт, що дозволяє відкрити весь потенціал, реалізувати творчі ідеї та надихнутись процесом створення різних засобів.
Цьогоріч, 15 лютого, у м. Черкаси, хлопець захищав свою роботу під назвою « Створення засобу відстеження транспорту» , над якою працював протягом року. Олександр зізнається ,що найскладнішим у створенні будь-якої праці є обрання цікавої теми. Адже юного науковця цікавлять багато питань у різних сферах діяльності : комп’ютерне програмування, комп’ютерне моделювання, прикладна математика та багато інших. Олександр стверджує, що головною метою його робіт є створення засобів для яких потрібен мінімальний кошторис. Адже він запевняє, що для забезпечення комфортних умов проживання можна виготовити альтернативні засоби, що не будуть нижчими за якістю, аніж усім відомі прилади. Головними особливостями своїх робіт Олександр вважає актуальність тем та мініатюрність винаходів . Також хлопець зазначає, що всі великі винаходи ґрунтуються на таких мініатюрних проєктах, тому він впевнений, що йде у правильному напрямку у сфері діяльності.
Олександр бере ідеї для виготовлення проєктів із повсякденного життя. Також надихається виробами іноземних фірм та впевнений, що сьогодні, в час інформаційних технологій , Україна може стати лідером у створенні і реалізації нових винаходів, що значно покращать життя не лише у приватному будинку, а й у місті чи області.
Також Олександр цікавиться іноземними мовами, зокрема: англійською. Хлопець стверджує, що в нинішній час варто вчити передову мову світу, не лише тому що вона цікава й актуальна, а й всебічно розвинена. Зокрема вона йому допомагає в улюбленій справі: усі програми, що спрямовані на моделювання й програмування, створені англійською мовою, тому саме так він, 3 роки тому, надихнувся на вивчення іноземних мов
Хлопець хоче подякувати директору школи, Ярошу Олександру Мироновичу, за всебічну допомогу у створенні всіх наукових праць та підтримку авангарду юних вчених нашої школи. Олександр впевнений, що його вчитель-наставник та всебічно розвинена інфраструктура школи відкривають молодому поколінню безліч доріг для розвитку у будь-якій сфері діяльності.
Школа пишається такими учнями! Бажаємо успішної здачі прийдешніх екзаменів, стрімкого творчого зросту та сил і натхнення на реалізацію нових проєктів!
Учениці 11-А класу Бондаренко Діана та Струсь Вікторія