Індивідуальне корекційно-розвиткове заняття.
Згідно з ЮНЕСКО інклюзивне навчання – це «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі». Метою інклюзивного навчання є покращення навчального середовища, в якому вчитель і учні відкриті до різноманіття, де гарантується забезпечення потреб учнів і повага до їх здібностей та можливостей бути успішними.
Психологом Мантачкою І.А. проведено індивідуальне корекційно-розвиткове заняття з соціально-побутового орієнтування для дитини з особливими освітніми потребами.
Метою заняття підготовити дитину до екстримальних ситуацій, вміння швидко реагувати, розвивати почуття відповідальності.
Ознайомила учня із правилами поведінки в екстремальних ситуаціях (пожежа, витік газу); вчилися називати свою адресу, номери аварійних та екстрених служб, вправлялися в умінні звертатися за допомогою до аварійних служб, поліції, швидкої допомоги; спонукала до виконання правил поведінки в небезпечних ситуаціях (пожежа, витік газу).
Використала бесіду, наочний та раздатковий матеріал на закріплення провела практичне тренування в умінні звертатися за допомогою до газової служби, швидкої допомоги; елементи піскової терапії, вправи для стимуляції мозкової діяльності.
В кінці корекційно – розвиткового заняття учень називав номер аварійної служби, зрозумів правила поведінки в небезпечних ситуаціях.
Вчителем – логопедом Колодій Н.В. було проведено логопедичне заняття на тему «Автоматизація звуку Р у складах, словах, реченнях». На уроці учні мали змогу поринути в осінню казку Чарівної осені. Під час цієї подорожі у створених ігрових ситуаціях автоматизували звук Р.
Під час заняття розвивали дрібну моторику рук, пам’ять, логічне мислення. Використовувала групові та індивідуальні форми та методи роботи. Застосувала артикуляційні вправи, чистомовки, піскову терапію, терапію квасолинками, природний матеріал.