A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

Семінар-тренінг «Інклюзивна освіта та особливості викладання англійської мови в інклюзивних класах»

Дата: 08.01.2019 14:39
Кількість переглядів: 1771

 Фото без опису

Сьогодні, 8 січня 2019 року на базі Жашківської спеціалізованої школи №1 відбувся семінар –практикум для вчителів іноземної мови з особливостей інклюзивної освіти в Україні, проведений вчителем англійської мови Білянівською Людмилою Анатоліївною та волонтером Корпусу Миру Alison Yаng.

Оскільки, на початку грудня Американський Дім разом з Корпусом Миру та Міністерством Освіти та Науки провели дводенне навчання для викладачів іноземної мови та волонтерів «Teaching English to Young Learners and Inclusive Education», серед яких і була Л.А. Білянівська та волонтер Alison Yang.  Головний спікер  Dr. Virginia Simmons – педагог з США, з більш ніж сорокарічним досвідом роботи в галузі освіти в різних країнах світу, зокрема, в Молдові та Україні.

Присутні мали змогу отримати необхідну інформацію та практично застосувати її в подальшій педагогічній діяльності. Адже, згідно з вимогами Нової Української Школи діти з особливими потребами мають бути невід’ємною частиною навчально-виховного процесу та навчатися саме з однолітками. Кожна дитина є учасником освітнього процесу , проте мають бути враховані індивідуальні особливості.

Як зазначили виступаючі, сучасні гаджети вже давно мають спеціальні базові налаштування для допомоги людям з обмежувальними можливостями. Саме такі методи, форми роботи практикували присутні на семінарі. Також було продемонстровано цікаві « Ice Breakers»(руханки), які є необхідним етапом при зміні видів діяльності на уроці. Головне – бажання працювати. Адже, робота в інклюзивному класі передбачає певні зміни в плануванні та проведенні уроків, враховуючи індивідуальні можливості дітей з особливими потребами.

Тому, основне завдання інклюзивної освіти забезпечити ефективне навчання в інклюзивних класах, де є злагоджена робота школи , дитини та батьків.

Робота в напрямку «Teaching English to Young Learners and Inclusive Education» матиме продовження з різноманітними формами та методами та використанням сучасних технологій.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень