STREAM-ОСВІТА – СХОДИНКИ ДО ІННОВАЦІЙНОГО МАЙБУТНЬОГО
SТRЕАМ-освіта — новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Цей напрям освіти інтегрує в собі завдання з формування в дітей загальних наукових уявлень про світ; ознайомлення їх з інформаційно- комунікаційними технологіями; розвиток уміння експериментувати, конструювати; навчання дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також різних видів мистецтва. Тож маємо в тісному взаємозв'язку розвивати здібності дошкільнят до точних та гуманітарних наук. Сучасні дошкільнята – відкриті, розкуті, комунікабельні. Старі іграшки та ігри не викликають у них особливого інтересу. Дітям цікавіше сприймати нове у повсякденному житті під час практичної та дослідницько-експериментальної діяльності, а не на заняттях.
Тому основними завданнями сучасного педагога є:
- створити в закладі відповідне ігрове середовище;
- забезпечити предметне наповнення ігрового середовища;
- викликати у дітей бажання самостійно гратись та працювати із предметним наповненням;
- формувати логічне мислення дітей, будувати ланцюжок послідовності власних дій.
За допомогою STREAM-освіти вчитель має більше можливостей направити у правильне русло здібності обдарованої дитини. А предметне наповнення ігрогового середовище має бути різноманітним, щоб виявити та розвивати здібності кожної дитини, яка є учасником виховного процесу, адже у кожного є свій талант.
Оже, підґрунтям для розвитку пізнавальних здібностей учнів є розвиток сенсорних, пізнавальних та творчих здібностей. Ці здібності допомагають дітям будувати ланцюжок послідовності дій, аналізувати дії, експериментувати, конструювати тощо. Саме це забезпечує програма SТRЕАМ-освіти.