Робототехніка 5 клас+(відео)
До уваги батьків майбутніх першокласників!
У ліцеї працює вчитель інформатики та керівник гуртка "Робототехніка" Кравець Юрій Іванович
Закінчив Уманський державний університет імені Павла Тичини в 2015 році за спеціальністю «Професійна освіта» здобув кваліфікацію «Інженера-програміста, викладача дисциплін в галузі комп’ютерних технологій»
Педагогічний стаж4 роки
Кваліфікаційна категорія«Спеціаліст»
Педагогічне кредо: «Право на повагу має лише той, хто поважає інших людей»
Життєве кредо: «Мети досягає той,хто її прагне»
Мета роботи:
створення умов для вивчення основ алгоритмізації та програмування з використанням наборів LegoMindstormsEV3, розвитку науково-технічного та творчого потенціалу особистості дитини шляхом організації її діяльності в процесі інтеграції початкового інженерно-технічного конструювання та основ робототехніки, організації дозвілля учнів у позаурочний час; навчання із захопленням.
Актуальність даного навчального проєкту пов’язана з популяризацією професії інженера. У даний час автоматизація досягла такого рівня, при якому технічні об'єкти виконують не тільки функції з обробки матеріальних предметів, а й починають виконувати обслуговування і планування. Людиноподібні роботи вже виконують функції секретарів та гідів. Робототехніка вже виділена в окрему галузь.
Інтенсивне застосування роботів в побуті, на виробництві, у воєнній промисловості потребує, щоб користувачі володіли сучасними знаннями в галузі управління роботами, що дозволить розвинути нові розумні, безпечні та більш просунуті автоматизовані системи. Програма курсу націлена на те, щоб прививати зацікавленість учнів до галузі робототехніки та автоматизованих систем.
Робототехніка – це проектування, конструювання та програмування всіляких інтелектуальних механізмів – роботів, які мають модульну структуру і володіють потужними мікропроцесорами.
В основу занять покладено принципи концепції STEM (Science - Наука, Technology - Технологія, Engineering - Проектування, Mathematics - Математика), спрямованої на різнобічне навчання дітей науки, технологій, проектування і математики за допомогою роботів.
Основні завдання, які полягають у формуванні таких компетентностей:
1. Пізнавальна компетентність полягає у засвоєнні учнями початкових технічних і технологічних знань; ознайомленні зі світом техніки, принципами роботи простих механізмів, технічним конструюванням, основами
програмування.
2. Практична компетентність полягає у формуванні умінь і навичок конструювання, програмування, виготовлення моделей; вміння застосовувати
здобуті знання у самостійній конструкторській діяльності.
3. Творча компетентність полягає у розвитку технічної культури учнів, набуття досвіду власної конструкторської, винахідницької, дослідницької та
експериментальної діяльності, розвиток конструкторських здібностей, просторового й логічного мислення; творчої ініціативи та самореалізації.
4. Соціальна компетентність сприяє вихованню культури праці, творчої ініціативи, формуванню стійкого інтересу до технічної творчості, розвиток позитивних якостей емоційно-вольової сфери особистості: працелюбності, наполегливості, відповідальності.
Уроки робототехніки допомагають розвивати хобі дитини до професійних здібностей.
На заняттях діти знайомляться з основами робототехніки, мають можливість будувати рухомі моделі за допомогою набору LegoMindstormsEV3., розвивають логічне мислення, дрібну моторику рук, опановують навички, які їм знадобляться для самореалізації та майбутнього успіху у програмуванні та робототехніці; можуть втілювати в життя свої задуми та бачити кінцевий результат своєї діяльності – це роботи з досить широким спектром можливостей:
- дистанційне управління (зв’язок по Bluetooth);
- моделювання пов'язані з можливістю «оживити» свої фігури (пересування);
- програмування своїх моделей;
- тестування моделей і аналіз їх поведінки, після програмування.
Результати роботи: Учні є постійними учасниками в окремих заходів регіональних фестивалів з робототехніки, використовують набуті навички в своїй професійній діяльності та використовують їх у навчанні з інших предметів.