Методична студія «Особливості реалізації STEM-підходів у початкових класах»: «Одна бджола багато меду не наносить»
STEM - це чудова нагода не лише проекспериментувати з новими формами викладу матеріалу, але й поєднати у процесі вивчення декілька шкільних предметів водночас.
Сьогодні на уроці Я досліджую світ учні 2-Г класу працювали під девізом «Одна бджола багато меду не наносить», вивчаючи та досліджуючи цікавий та фантастичним світ бджіл. На основі ознайомленого твору В. Тибеля «Медова казка» учні продемонстрували свої знання про бджіл, отримані на попередніх уроках.
Під час проведеного уроку учні проводили дослідження. Визначали, що мед розчиняється у воді, згадали про різні види меду, на основі проведених досліджень вчилися в домашніх умовах визначати справжність та якість меду, робити висновки, працювали в групі.
Наприкінці заняття учні отримали сувенір - смачну цукерку «Шалена бджілка» та гарний настрій.
«Життя бджоли схоже на чарівну криницю: чим більше ви черпаєте з неї, тим більше вона наповнюється водою» Карл фон Фріш
Інформацію підготувала класний керівник 2-Г класу О.В.Барабанчук