Учні 4-Б класу разом з класним керівником Т.В. Ломачинською спілкувалися з квітами
Зв’язне мовлення має надзвичайне значення для розвитку інтелекту та самосвідомості дитини. Воно позитивно впливає на формування таких її важливих особистісних якостей як комунікабельність, доброзичливість, ініціативність, креативність. Тому на уроках української мови учні 4- Б класу вчаться писати твори за власними спостереженнями, малюнками, планом, "малювати" своїми словами.
Цікаво, що вчитель початкових класів Тетяна Ломачинська заздалегідь дала учням завдання поспостерігати за станом природи, зокрема, за квітами, які розцвітають на наших клумбах у ці весняні і теплі дні. Кілька днів поспіль вранці, вдень та ввечері четвертокласники уважно спостерігали за своєю квіточкою, аби не пропустити важливі моменти її життя. А сьогодні на уроці української мови під час вивчення теми про текст з великим натхненням описали свою улюблену рослину, використовуючи зв'язне мовлення із навколишньої природи. У декого з учнів на письмі утворився і діалог: пробуджений метелик з радістю розмовляв із пелюстками квітки та поспішав на гостини до іншої.
.