Робототехніка 1-4 класи(відео)
До уваги батьків майбутніх першокласників
Учитель Пришлюк Алла Василівна
Мета роботи:
- розвиток уявлення про прикладне використання роботів;
- алгоритмизація функцій поведінки роботів;
- програмне моделювання роботів на мові програмування legoEducationWeDo 2.0.;
- вивчають основи механіки, розширюють знання з математики та інформатики;
- початкові навички проектування та конструювання механізмів роботів;
- участь у масових заходах: змаганнях, конкурсах, виставках.
В основу занять покладено принципи концепції STEM (Science - Наука, Technology - Технологія, Engineering - Проектування, Mathematics - Математика), спрямованої на різнобічне навчання дітей науки, технологій, проектування і математики за допомогою роботів.
Основні завдання, які полягають у формуванні таких компетентностей:
1. Пізнавальна компетентністьполягає у засвоєнні учнями початковихтехнічних і технологічних знань; ознайомленні зі світом техніки, принципами роботи простих механізмів, технічним конструюванням, основами
програмування.
2. Практична компетентність полягає у формуванні умінь і навичок конструювання, програмування, виготовлення моделей; вміння застосовувати
здобуті знання у самостійній конструкторській діяльності.
3. Творча компетентністьполягає у розвитку технічної культури учнів, набуття досвіду власної конструкторської, винахідницької, дослідницької та
експериментальної діяльності, розвиток конструкторських здібностей, просторового й логічного мислення; творчої ініціативи та самореалізації.
4. Соціальна компетентність сприяє вихованню культури праці, творчої ініціативи, формуванню стійкого інтересу до технічної творчості, розвиток позитивних якостей емоційно-вольової сфери особистості: працелюбності, наполегливості, відповідальності.
Уроки робототехніки допомагають розвивати хобі дитини до професійних здібностей.
На заняттях діти знайомляться з основами робототехніки, мають можливість будувати рухомі моделі за допомогою набору LegoEducationWeDo 2.0., розвивають логічне мислення, дрібну моторику рук, опановують навички, які їм знадобляться для самореалізації та майбутнього успіху у програмуванні та робототехніці; можуть втілювати в життя свої задуми та бачити кінцевий результат своєї діяльності – це роботи з досить широким спектром можливостей:
- дистанційне управління (зв’язок по Bluetooth);
- моделювання пов'язані з можливістю «оживити» свої фігури (пересування);
- програмування своїх моделей;
- тестування моделей і аналіз їх поведінки, після програмування.
Результати роботи: Учні є постійними учасниками та переможцямив окремих номінаціях Всеукраїнського освітнього фестивалю робототехніки Robotica.