Інженерний тиждень – 2024: учні з особливими освітніми потребами досліджують та експериментують.
Іженерний тиждень – проєкт для учнів, покликаний зацікавити наукою і дати їм поштовх до розвитку власного інженерного потенціалу.
Діти будь-якого віку люблять наукові експерименти. Їх цікавість до різноманітних дослідів просто безмежна. Корекційними педагогами з учнями ООП впродовж Інженерного тижня -2024 було проведено цікаві та прості досліди, на яких вчилися експериментувати.
Вулкан є одним з найбільш небезпечних і захопливих явищ природи. Багато хто хотів би побачити виверження вулкану на власні очі. Тож не дивно, що експеримент, який його імітує, користується неймовірною популярністю. До того ж він просто видовищний…
Проводили експерименти з мильними бульбашками; ознайомили учнів з тим, що у разі потрапляння повітря в краплю мильної води утворюється бульбашка. Розширили та поглибили уявлення дітей про цей розчин.
Вчили учнів спостерігати за реакцією цукерок "Skittles" при взаємодії з водою. Саме під дією води харчовий барвник, яким вкриті цукерки, зафарбовує воду, а цукор, що міститься у солодощах, розчиняється у ній; спостерігали за утворенням веселки. Цікавий, пізнавальний та сучасний експеримент: малювання веселки з різнокольорових цукерок та води.
Механічна рука з паперу. За допомогою ниток, що є прикріпленими до паперу, ми можемо керувати і виконувати різноманітні рухи, що нагадують склетні м’язи кінцівок, за допомогою яких відбувається скорочення м’язів і здійснюються рухи пальців. Даний експеримент є цікавим для вироблення і спостереження.
Інформацію підготували: Колодій Наталія Вікторівна, корекційний педагог, вчитель – логопед; Мантачка Ірина Анатоліївна, корекційний педагог, практичний психолог; Кравченко Анна Святославівна, корекційний педагог, соціальний педагог.