ІНТЕГРОВАНИЙ STEM-УРОК ІНОЗЕМНИХ МОВ "ВИЗНАЧНІ МІСЦЯ БЕРЛІНА ТА ПАРИЖА"
На практичному інтегрованому уроці з французької та німецької мов учителі Бурлака С.І. та Шеремет Л.П. спільно з учнями 7-Б класу занурилися у цікавий світ двох культур: Німеччини та Франції.
Спочатку за допомогою презентації ідентифікували визначні місця Парижа та Берліна та називали, якій столиці належить зображена на слайді пам'ятка.
Потім пригадали значення слова "сенкан" (з французької мови "сенк" означає 5, тобто 5 рядків вірша) та складали такі сенкани самостійно. Учні дізнавались відомості про столиці обох країн, визначали «родзинки» кожної пам'ятки культури та спостерігали за ними на екрані.За допомогою рухомих цяток різних форм розвантажували очі під час проведення стилізованої фізкультхвилинки.
Далі проводилася робота в групах. Назви визначних місць викладалися на партах з допомогою карток німецькою та французькою мовою на швидкість. Використовуючи освітню платформу Learning.Apps, учні знаходили відповідності між зображеннями та назвами.
Діти з ентузіазмом долали маленькі ігрові перешкоди та досягали успіху.
На завершення уроку учні поділилися враженнями, зазначивши, яке визначне місце їм би хотілося відвідати найбільше та спільно створили "Карту мрій", на якій продемонстрували рейтинг вивчених пам'яток.
Метою уроку було дослідити, у якій столиці, Парижі чи Берліні, більше визначних місць. Дослідження було проведено вдало, змістовно, пізнавально, адже STEM – освіта завжди актуальна та цікава.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Рудь Л.М.