День Соборності
Здобутки попередніх поколінь продовжують своє життя в поколіннях прийдешніх. Вони допомагають, підтримують зберігати найсвятіше – пошану до наших батьків, дідів; справу боротьби за Українську державу. 22 січня 1919 року у Києві на площі Святої Софії відбулося урочисте проголошення злуки УНР і ЗУНР. Сьогодні у день 100-річчя від цієї дати у школі проведено ряд історико-патріотичних заходів. У кожному класі організовано ранкову зустріч «22 січня - День Соборності України», де вчителі ознайомили дітей із історичними подіями, які пов’язані з цією датою, говорили про роль і значення єдності України. Учні молодших класів виготовили лепбуки «Україна Соборна держава» , створювали єдине коло єднання, імітуючи об’єднання та цілісність України.
Педагогом-організатором школи Рибак В.Б. оформлено тематичну виставку «День Соборності - 100 років боротьби» , а бібліотекарі школи Шевчук В.І., Сивак С.П. доповнили представленням літератури на відповідну тематику.
Цікавими і змістовними були ранкові інформаційні зустрічі організовані класними керівниками 6-А класу – Вичеровою М.П. та 11 класу – Віштак С.М. Відповідно до вікових особливостей учні середньої школи 5-7 класи вели мову про День Соборності як національне свято та про необхідність єднання всього населення країни незалежно від національності та місця проживання. А от старшокласники згадали усі історичні передумови , події, особистості, які стояли у боротьбі за Незалежність та Суверенність України.
А на завершення цього історично-святкового дня у актовій залі школі відбувся урок-концерт «Тобі, Україно». Свої таланти та артистичні вміння на розсуд глядачів запропонували учні 4-Б та 6-В класу під керівництвом учителів-наставників Нарчинської Н.В. та Гричини А.М. і хореографа Громової Т.Я.
Формування патріотизму та національного духу – це справа не одного року, з покоління в покоління від малого до великого прищеплюється ця любов та гордість за рідний край. І в цьому велика заслуга нашого педагогічного колективу Жашківської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням окремих предметів .