Тиждень інновацій. День другий.
Вивчати англійську не тільки корисно, модно, але й цікаво . Це довели уроки вчителів кафедри іноземних мов у рамках тижня інновацій у Жашківській спеціалізованій школі №1.
Урок в 2-В класі “Tidy Up!” (учитель – Гацанюк Альона В’ячеславівна) продемонстрував поєднання ігрових, групових та індивідуальних форм роботи. Діти закріпили слова вивченої темі, розіграли телефонну мінірозмову, прочитали повчальну історію-комікс про важливість дотримання чистоти та пограли у захоплюючу командну .
А в 4-Б класі урок ”How much time have we got’’( учитель Рибак Вікторія Борисівна) розкрив творчий потенціал педагога та школярів за допомогою інтерактивних вправ у WordArt та Learning Apps. Діти вдосконалили свої вміння та знання теми, виконуючи цікаві завдання в дружній пізнавальній атмосфері.
Урок у 5-Б класі “Can a Robot Cook?” ( учитель – Оверчук Олена Петрівна) пройшов у творчій співпраці учителя та учнів, де діти брали активну участь у обговоренні автентичного відео BBC Culture про їжу майбутнього та застосування новітніх технологій (роботів) у нашому житті. П’ятикласники із захватом виконували завдання на мобільних телефонах із залученням додатка Kahoot .
У 8-Б класі відвідали урок, де основним методом та формою роботи був «flipped classroom» - перевернутий клас (учитель Горошко Г.В.). Це одна з форм змішаного навчання, при якій в якості домашнього завдання учні самостійно вивчають теоретичний матеріал, а увесь навчальний час у супроводі учителя використовується для узагальнення отриманих знань, використання практичних завдань у групах та парах. Така модель занять надає можливість створення оптимальних умов для пізнавальної активності учнів, організовує їх для продуктивної діяльності в рамках теми, що вивчається, при якій діти стають не пасивними споживачами готової інформації, а її здобувачами. Учні представляли свої відеопрезентації на тему: «Друг пізнається в біді». Упродовж уроку були використані такі інтерактивні методи, як: «Мікрофон», «Group work», «Вилови помилку». Як показала практика, використання даної технології на уроці англійської мови формує уміння співпрацювати вчителя з учнями, приходити до єдиної думки, відстоювати власну точку зору, уміти працювати з інформацією.
Тему “Landmarks” презентували учні 11-А (вчитель – Білянівська Людмила Анатоліївна). Родзинками уроку стали незвичайна мовленнєва зарядка (популярна пісня “Believer”) та використання додатка Plickers, де діти за допомогою спеціальних кодованих карток давали відповіді на запитання , перевіряючи свої лексико -граматичні вміння.
Особливу атмосферу на уроках у 5-Б та 11-А створила наш волонтер Еллісон Янг.
Отже, розмовляйте англійською і крокуйте в ногу з часом!
Заступник директора з методичної роботи Л.Г.Рябоконь