A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Жашківський ліцей №1
Жашківської міської ради Черкаської області

Zhashkiv Lyceum 1 of Zhashkiv City Council of Cherkasy Region

Тиждень інновацій. День другий.

Дата: 19.11.2019 15:55
Кількість переглядів: 1163

Вивчати англійську не тільки  корисно, модно, але й цікаво . Це довели уроки вчителів кафедри іноземних мов у рамках тижня інновацій у Жашківській спеціалізованій школі №1.

  Урок в 2-В класі “Tidy Up!” (учитель – Гацанюк Альона В’ячеславівна) продемонстрував поєднання ігрових, групових та індивідуальних форм роботи. Діти закріпили слова вивченої темі, розіграли телефонну мінірозмову, прочитали повчальну історію-комікс про важливість дотримання чистоти та пограли у захоплюючу командну .

А  в 4-Б класі урок ”How much time have we got’’( учитель Рибак Вікторія Борисівна) розкрив творчий потенціал педагога  та школярів за допомогою інтерактивних вправ у WordArt та Learning Apps.  Діти вдосконалили свої вміння та знання теми, виконуючи цікаві завдання в дружній пізнавальній атмосфері.

 Урок у 5-Б класі “Can a Robot Cook?” ( учитель – Оверчук Олена Петрівна) пройшов у творчій співпраці учителя та учнів, де діти брали активну участь у обговоренні автентичного відео BBC Culture про їжу майбутнього та застосування новітніх технологій (роботів) у нашому житті. П’ятикласники із захватом виконували завдання  на мобільних телефонах із залученням додатка Kahoot .

У 8-Б класі відвідали урок, де основним методом та формою роботи був «flipped classroom» -  перевернутий клас (учитель Горошко Г.В.). Це одна з форм змішаного навчання, при якій в якості домашнього завдання учні самостійно вивчають теоретичний матеріал, а увесь навчальний час у супроводі учителя використовується для узагальнення  отриманих знань,  використання практичних завдань у групах та парах.  Така модель  занять надає можливість    створення оптимальних умов для пізнавальної активності учнів, організовує  їх для  продуктивної діяльності в рамках теми, що вивчається, при якій діти стають не пасивними споживачами готової інформації, а її здобувачами. Учні представляли  свої відеопрезентації    на тему:  «Друг пізнається в біді». Упродовж уроку були використані такі інтерактивні методи, як: «Мікрофон», «Group work», «Вилови помилку». Як показала практика,  використання даної технології  на уроці англійської мови  формує уміння співпрацювати вчителя з учнями, приходити до єдиної думки, відстоювати власну точку зору,  уміти  працювати з інформацією.   

Тему Landmarksпрезентували учні 11-А (вчитель – Білянівська Людмила Анатоліївна). Родзинками уроку стали незвичайна мовленнєва зарядка (популярна пісня “Believer”) та використання додатка Plickers, де діти за допомогою спеціальних кодованих карток давали відповіді на запитання , перевіряючи свої лексико -граматичні вміння.

Особливу атмосферу на уроках у 5-Б та 11-А створила наш волонтер Еллісон Янг.

Отже, розмовляйте англійською і крокуйте в ногу з часом!

 

 Заступник директора з методичної роботи Л.Г.РябоконьФото без опису



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень