Методична студія «Особливості реалізації STEM-підходів у початкових класах»: у полі зору учнів Полярна зірка
Застосування STEM-технологій у 4-В класі, які працюють за програмою науково-педагогічного проекту «Інтелект» дає можливість учням розвиватися як практичним науковцям, які не просто здобувають знання у закдладі, а й уміють використовувати їх у повсякденному житті, змінюючи довкілля на краще; як дослідникам, які сприймають світ цілісно завдяки інтегрованому підходу до навчання, уміють правильно, а головне самостійно, робити спостереження, проводити досліди, експерименти, створювати проєкти, задовольняючи свою природну допитливість.
Дослідницька компетентність є важливим підґрунтям для навчання у старшій школі. Тож учні зможуть узагальнювати та виокремлювати суттєві ознаки, аналізувати, порівнювати, робити висновки.
Цього разу учні 4- В класу на уроці "Я пізнаю світ" з астрономії продовжували знайомитися з небесними тілами, зокрема з сузір'ями Великої та Малої Ведмедиці, дізналися як за допомогою Полярної зірки визначати сторони світу, зуміли власноруч виготовити" телескоп", "розглянути " зоряне небо і знайти сузір'я .
Інформацію підготувала класний керівник Т.М.Герасимчук