Інженерний тиждень у 11-В класі. Проєкт “Дощолов”
Інженерний тиждень: інтегрований урок біології та геометрії – "Дощолов: крапля має значення"
У рамках Інженерного тижня відбувся захопливий інтегрований урок біології та геометрії, присвячений темі створення дощолова, а також значенню та економії води в житті людини.
Учні досліджували:
Біологічний аспект: чому вода є життєво необхідною для всіх організмів, як її нестача впливає на природу і людину.
Геометричний аспект: побудувати коло та вписати правильнийшестикутник, як розрахувати об’єм дощової води, яку можна зібрати з даху, як сконструювати ефективну форму дощозбирача, яка забезпечить максимальний збір опадів.
Під час уроку учні не лише розширили свої знання про властивості води та її роль у природі, а й застосували геометричні знання на практиці, проєктуючи власні моделі дощоловів.
Цей досвід довів, що інтегроване навчання — це шлях до розвитку критичного мислення, екологічної свідомості та інженерної креативності. А кожна зібрана крапля — це ще один крок до відповідального ставлення до нашої планети.
#ІнженернийТиждень #STEM #інтегрованийурок #вода #дощолов #біологіятаекологіяматематика #
Вчитель біології Колісник О.О. та математики Ігнатова Т.В.