STEM-тиждень. День 3:"Робототехніка та інженерія"
Третій день STEM - тижня видався неймовірно цікавим і захоплюючим, адже ми поринули у світ робототехніки та інженерії. З розвитком науки та техніки, підтримкою інновацій робототехніка перетворилася в самостійну наукову сферу. Дитячі іграшки, предмети побуту, автомобілі з автопілотом і навіть дослідні роботи, що працюють за межами нашої планети... Усе це оточує нас уже зараз! Роботи навколо нас, навіть тоді, коли ми їх не помічаємо. І саме ми в змозі повпливати на їх розвиток. Адже у людської фантазії немає меж, а з розвитком робототехніки усі незвичайні та креативні ідеї стають реальністю! Учні 1-А та 1-В класів працювали з конструктором lego та створили цікавих роботів. Учні 2-Г класу працювали з конструктором лего WEDO 2.0. та створили мотиризованого робота, який катається на велосипеді.Учні 2-В класу зробити цікавих паперових роботів.
Юні інженери, учні 4 -В класу, презентували свої цікаві проєкти "Саморобний power bank, "Пропелер, що літає". Надзвичайно активною була командна гра "Будівництво вежі", де діти проявили свою креативність та фантазію.
Отже, робототехніка – це шлях у майбутнє, адже вміння працювати з новітніми технологіями буде корисним у будь-якій сфері. Незалежно від обраної професії, навички, набуті в робототехніці, відкривають безліч перспектив і можливостей.
Інформацію підготувала класний керівник 2-Г класу Пришлюк А.В.
#STEMтиждень_spring2025
#початкова_школа
#день_3_робототехніка_та_інженерія
#STEMтиждень_spring2025
#ідеяSTEMтиждень_spring2025