ВІРТУАЛЬНА ПОДОРОЖ ОСОБОВИХ ЗАЙМЕННИКІВ УКРАЇНОЮ (STEM-ДОСЛІДЖЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ)
На уроці української мови учні 6-В класу колективно досліджували видатні мистецькі пам’ятки України, віртуально «подорожували» разом із «особовими займенниками» її містами з метою глибшого розуміння краси рідної країни, популяризації "скарбів" і "родзинок" нашої Батьківщини для своїх земляків та усіх охочих пізнавати наш народ та його культуру глибше. Девізом уроку став вислів: «Вивчаєш Україну – пізнаєш себе».
Учні самостійно обирали об’єкти, готували про них цікаві розповіді та ілюстрували їх мультимедійними матеріалами. Потім спільно на карті створювали «МАРШРУТ ПОДОРОЖІ ОСОБОВИХ ЗАЙМЕННИКІВ УКРАЇНОЮ», емоційно та відповідально аналізуючи дослідження свої та однокласників, висловлювали думки про красу рідного краю, мрії про уже реальні подорожі та мирне життя в нашій незрівнянній та мальовничій Україні.
Учитель української мови та літератури Людмила РУДЬ