STEM_тиждень_2025 Розвиваймо покоління новаторів
Сьогодні технології розвиваються неймовірними темпами, за якими здобувачам освіти необхідно встигати, щоб у майбутньому бути затребуваними фахівцями.
Саме STEM-освіта підвищує наукову грамотність та дає можливість розвиватися поколінню новаторів. Для школярів створюється таке середовище навчання, яке дозволяє їм бути активними та креативними. Завдяки такому підходу здобувачам освіти краще запам’ятати те, чого вони навчилися. На заняттях діти самі міркують над вирішенням проблеми.
Самостійно планували свою роботу учні 9-А класу на уроці української мови, який відбувся 22. 04 2025р., на тему "Узагальнення та систематизація з теми "Складне речення з різними видами зв’язку" (учитель Красилівська Н. А.).
Узагальнювали цей матеріал дев’ятикласники з учителем, використовуючи інформацію про те, як святкують Великдень в Україні, яких традицій дотримуються під час цього найголовнішого церковного свята, яке відзначається всім християнським світом.
Виконуючи різні види робіт про складне речення, школярі на уроці опрацьовували матеріал про крашанки, писанки, дряпанки, крапанки та розмальовували писанки. Вивчаючи інформацію про чотири види великодніх яєць, дев’ятикласники робили синтаксичний розбір речення.
Установлювали відповідність між реченнями та їхніми видами, пояснювали розділові знаки в складних реченнях із різними видами зв’язку під час з’ясування особливостей писанки – яйця, декорованого традиційними символами, при виготовленні якого використовують елементи рослинного світу та геометричні фігури.
Опрацьовуючи матеріал про дряпанки, робили словотвірний розбір. Аналізуючи інформацію про крапанку, провели орфоепічну хвилинку.
На уроці також повторили правила вживання апострофа, використовуючи метод формуючого оцінювання Learning Apps. Пояснили значення фразеологізмів-хмар, створити які допоміг вебсервіс Tagul. Удосконалити знання школярів з української мови допоміг експрес-урок Олександра Авраменка про лексичне значення слів «змерзнути» й «замерзнути».
Узагальнюючи та систематизуючи матеріал про складне речення з різними видами зв'язку, дев'ятикласники розмальовували писанки, завчасно опрацювавши інформацію про те, як їх виготовляти, символіку зображень на них.
Такий урок сприяв формуванню в здобувачів освіти мовно-комунікативної, інформаційно-цифрової, соціальної компетентностей, національної ідентичності, почуття поваги до мови свого народу та українських традицій і звичаїв.
На уроці учні використовували знання з природничих наук, образотворчого мистецтва, народознавства, уміння з технологій.