Проектна діяльність в початкових класах
Під час проведення інноваційного тижня вчителем початкових класів Власюк М.В. в 3А класі було проведено підсумковий урок над проектом: «Чому не можна спалювати стерню ?». Робота над проектом виконувалася групами – «Агрономів», «Пожежників», «Служби охорони здоров’я», «Аналітичної служби», «Служби інформації», «Правозахисної служби». Основною метою такої роботи з учнями - з’ясувати роль рослинних рештків та опалого листя у природі, вдосконалювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами природи, формувати навички роботи учнів з різними джерелами інформації, виробляти в школярів вміння аналізувати, досліджувати, робити висновки, закріплювати навички роботи в групі. На уроці учні виконували ролі «журналістів», «рятувальників», «юристів», «лікарів». При з’ясуванні проблеми проекту використали прийом «Фішбоун», цікаві відео, презентації. Підсумком роботи на уроці було групове виготовлення Лепбука.
Отже, проектна діяльність – нині одна з найперспективніших складових освітнього процесу в початкових класах.