Методична робота по новому
Осучаснення школи, що передбачає перехід навчального закладу в якісно новий стан, потребує нового підходу до організації методичної роботи, яка є найважливішою ланкою системи безперервного навчання членів педагогічного колективу і спрямована на збагачення й розвиток творчого потенціалу вчителів.
Під час розв'язання складних педагогічних завдань у нашому освітньому закладі виникла необхідність оновлення форм організації методичної роботи, що максимально забезпечуватиме впровадження інноваційної діяльності не лише під час навчання учнів, а й під час навчання педагогів.
Пам'ятаючи про те, що методична робота в закладі має являти собою систему аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, інформаційної діяльності, яка заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду, намагаємося досягти поставленої мети — формування інноваційної внутрішкільної освітньої політики В новому навчальному році система методичної роботи в закладі має моделюватися на основі проектного підходу, який є інноваційним ресурсом підвищення якості методичної роботи на особистісному рівні, переведення методичної системи в режим інноваційного розвитку. ПІЛОТНА система методичної роботи дасть змогу створити максимально успішне, конкурентоспроможне освітнє середовище для педагогів , реалізувати принцип інтеграції і свободи вибору в системі роботи з педагогічними кадрами . З 23.09 по 27.09 2019 року відбулися вибори керівників методичних осередків зокрема:
Ман -керівник Л.Г. Рябоконь;
LEGO- керівник В.С. Левченко;
STEAM- керівник О.К. Міщанюк;
Перевернуте навчання- керівник Н.А. Красилівська;
Новітні технології- керівник Т.В. Дика;
НУШ- керівник Є.Б.Мінакова;
Інтелект України- керівник С.Г. Дика;
Інклюзія – керівник Н.В. Колодій.
Вдало спланована самоосвіта вчителя сприяє його фаховому зростанню, розвиває, ініціативу і творчість педагога, дає можливість результативно застосовувати продуктивні форми і методи інноваційного зростання педагога.
Творчі здібності вчителів можна розвивати лише тоді, коли сама методична робота буде творчою.