План роботи МО природничого циклу на 2024-2025 н.р.
План роботи
методичного об’єднання
вчителів природничого циклу
на 2024-2025 навчальний рік
Науково-методична проблема над якою працює МО:
Науково - методична проблема МО природничого циклу: «Реалізація компетентнісного підходу на уроках природничого циклу для адаптації здобувачів освіти в соціумі».
№ з/п |
Тематика засідань |
Відповідальний |
Засідання №1 – Методичний всеобуч (серпень) |
||
1. |
Обговорення і затвердження плану роботи МО на 2024-2025 навчальний рік. Обговорення індивідуальних проблемних тем учителів. |
Члени МО |
2. |
Експрес-інформація про новини педагогічної та методичної літератури. |
Керівник МО |
3. |
Про особливості викладання предметів природничого циклу в новому навчальному році. (Рекомендації МОНу); затвердження модельних програм для учасників освітнього процесу 5-6, 7 класи НУШ, розгляд нових критеріїв оцінювання учасників освітнього процесу НУШ |
Члени МО |
4. |
Погодження навчальних програм, календарно-тематичного планування вчителів природничого циклу на 2024-2025 н.р. |
Керівник МО |
Робота між засіданнями
|
||
1. |
Опрацювання нормативних документів:
|
|
2. |
Підготовка учасників освітнього процесу до участі у Всеукраїнському конкурсі «Колосок». |
|
3. |
Підготовка і проведення шкільних олімпіад з дисциплін природничого циклу |
|
4. |
Поновлення правил БЖД в кабінетах з підвищеним рівнем небезпеки |
|
|
Засідання 2. Затвердження індивідуальної програми розвитку та календарного планування для дитини з інклюзивною формою навчання (6А клас) (вересень) |
|
1. |
Затвердження календарно-тематичного планування для учнів 6А класу. |
|
|
|
|
Засідання №3 Обмін досвідом «Інтелектуально-творчий розвиток здобувачів освіти засобами інноваційних технологій в системі компетентнісно орієнтованого навчання».(грудень)
|
||
Брейнстормінг «мозковий штурм» «Вплив інноваційний технологій на особистість учня» |
Члени МО з досвіду роботи |
|
2. |
Сучасні технології навчання на уроках пізнаємо природу |
|
3. |
Планування тижня природничих наук (за окремим планом) |
|
4 |
Інтеграція наукових знань у процесі вивчення хімії (з досвіду роботи) |
|
Робота між засіданнями
|
||
1. |
Підготовка і участь учнів у районних олімпіадах з навчальних дисциплін |
|
2. |
Складання плану роботи з обдарованими дітьми |
|
3. |
Розробка методичних рекомендації щодо роботи з учнями, які мають початковий рівень навчальних досягнень. |
|
4. |
Розгляд досвіду роботи вчителів з питань підвищення ефективності навчання учнів за допомогою сучасних технологій |
|
5. |
Робота членів МО над науково-методичною темою «Наскрізні лінії компетентностей та їх реалізація в умовах НУШ» |
|
Засідання №3 Круглий стіл «Модернізація освітнього процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій». (лютий)
|
||
1. |
Впровадження різних форм навчання з використанням новітніх технологій |
Члени МО з досвіду роботи |
2. |
Активізація навчальної діяльності учнів шляхом використання ІКТ |
|
3. |
Створення каталогу Інтернет ресурсів для організації навчальної діяльності учасників освітнього процесу |
|
Робота між засіданнями |
||
1. |
Взаємовідвідування уроків та їх аналіз |
|
2. |
Ознайомлення з нормативно-правовою базою щодо проведення НМТ. |
|
3. |
Оформлення класної документації, календарно-тематичних планів на ІІ семестр та їх затвердження |
|
4. |
Опрацювання педагогічної інформації за фахом |
|
5. |
Консультування вчителя з питань організації освітнього процесу в інклюзивних класах. |
|
Засідання №4 Педагогічна майстерня «Шляхи упровадження наскрізних змістових ліній у викладанні предметів природничого циклу» (травень)
|
||
1. |
Майстер-клас «Реалізація наскрізних ліній у викладанні географії» |
|
2. |
Особливості викладання навчальних предметів в умовах воєнного стану 2024-2025н.р. НУШ 5-7 класи |
|
3. |
Обговорення відкритих уроків проведених протягом навчального року, вироблення рекомендацій по усуненню недоліків. |
Члени МО |
4. |
Особливості роботи з обдарованими учнями в позаурочний час. |
|
Робота між засіданнями
|
||
1. |
Опрацювання:
|
|
2. |
Підготовка діагностичних робіт за 2024-2025 навчальний рік. Подолання освітніх втрат учасниками освітнього процесу |
|
3. |
Оформлення шкільної документації та звітів по виконанню навчального плану за 2024-2025 навчальний рік. Освітні втрати та освітні розриви при викладанні предметів природничого циклу. |
|