“The Trypilian culture: myths and fakes “(Трипільська культура : міфи та фейки)
Трипільська культура – ще не розгадана сторінка історії нашої славетної країни. А чи достатньо ми знаємо про її становлення , найбільші здобутки?
В цьому намагались розібратись учні 10-Б класу на інтегрованому уроці англійської мови “The Trypilian culture: myths and fakes “ (Трипільська культура : міфи та фейки).
Спочатку діти намагалися вияснити , які факти та фейки вони знають про Трипілля. Потім переглянули надзвичайно цікаве тематичне відео (https://www.bbc.com/reel/video/p09kw6r2/trypillia-7000-year-old-civilisation-silenced-by-communists ), яке допомогло вияснити чому ж радянська влада намагалась применшити роль цієї старовинної цивілізації та звинувачувала археологів у шпигунстві та тероризмі. А за допомогою інтерактивної гри “Fortune wheel”(«Колесо фортуни») (https://wordwall.net/resource/69183468/english/the-trypoli-culture ) школярі перевірили наскільки добре вони знають особливості Трипільської культури, де гончарство було основним ремеслом . Цікаво було також зауважити провідну роль жінки та значення печі у трипільських поселеннях. Діти дізнались, що дизайнер Світлана Бевза є амбасадором Трипільської культури у світі , адже в її моделях домінують мотиви Трипілля , а прикраси у формі Оранти - улюблені у багатьох поціновувачів моди.
Наприкінці уроку десятикласники зіграли в улюблену гру “Bank. Donate. Bankrupt”(« Банк. Донат. Банкрут») , де закріпили нову лексику та вкотре переконались, що нам є чим пишатись і є про що розказати світові.
Учитель англійської мови – Білянівська Л.А.