Російсько-українська війна (інтегрований урок з французької та німецької мов)
У 8-Б класі вчителями Бурлакою С.І. та Шеремет Л.П. був проведений інтегрований урок з французької та німецької мов на тему "Російсько-українська війна"
Урок розпочався з вивчення нової лексики про війну на обох мовах. Учні активно обговорювали та порівнювали, які слова схожі, а які відрізняються. Потім вчителі коротко описали події війни та її наслідки і учні записали ключові моменти подій. Далі діти пригадували прислів'я про війну та мир, використовуючи вивчену лексику. Це завдання допомогло їм не лише закріпити нові слова, а й виразити свої думки та почуття на цю тему.Після цього учні зайнялися творчим завданням - виготовленням символів миру. Вони працювали в групах, обговорюючи ідеї та спільно створюючи голубів миру.Під час обговорення символіки миру учні активно висловлювали свої думки та враження про значення символів у різних культурах.
Наступним етапом було створення колажу та презентації . Учні використовували слова, фрази та цитати про війну на обох мовах, щоб висловити свої думки про війну та мир та ілюструвати їх фотографіями.
Урок був динамічним та пізнавальним. Учні показали великий інтерес до теми війни та миру та активно залучалися до всіх видів діяльності. Інтеграція французької та німецької мов дозволила їм розширити свій мовний та культурний багаж. Учні успішно реалізували творчі завдання та демонстрували високий рівень розуміння та виразності в мовленні.
Матеріал підготували - учитель німецької мови Бурлака С.І та учитель французької мови Шеремет Л.П