День 5 Market Reseаrch. Дослідження ринку
Здавлося б, що аби заробити багато грошей і бути відомим, потрібно просто щось придумати новеньке і все. Але –ні! Успіху передує довгий шлях спроб та помилок і ретельний аналіз вимог сьогодення, щоб бути дійсно затребуваним. Все це враховує дослідження ринку. Тому на сьогоднішньому занятті діти знайомились з поняттям market . Вони дізналися, що необхідно врахувати три основні поняття: geography, industry, size (географію використання продукту, галузь промисловості та економіки й можливості ринку).
Проте найцікавішим було те, що кемпери проводили опитування людей різного віку та роду занять. Вони прагнули зрозуміти, чи цікавий респондентам вигаданий командою додаток і що необхідно допрацювати.
Скільки вражень було - ви просто не уявляєте!